سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

گزارش گیشه ی هفته اول زمستان +جدول

سالن سینما

سینماپرس: روزهای اول زمستان در سینما با فروش ادامه‌دار کمدی آینه بغل و اکران فیلم «خانه کاغذی» همراه شد. با این حال میزان فروش گیشه‌ها تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته نداشتند و ۳ فیلم کمدی همچنان صدرنشین‌اند.

به گزارش سینماپرس، بعد از سیل اکران‌های پاییزی و ماجرای دنباله دار فیلمسوزی که برخی از آثار روی پرده را درگیر خود کرد، در هفته‌ای که گذشت علاوه بر فیلم خانه کاغذی، از چهارشنبه ششم دیماه ۴ فیلم «سد معبر»، «دختر عمو پسرعمو»، «آرمانشهر» و انیمیشن «کلیله ودمنه» به جمع اکرانی‌ها اضافه شدند. در این میان «سدمعبر» در ۴۸ ساعت بعد از اکرانش حدود ۱۰۰ میلیون تومان فروخت. همچنین آقای غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه دوشنبه، دهم دی‌ماه شورای صنفی نمایش درباره ادامه اکران‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه هیچکدام از فیلم‌های در حال اکران به کف فروش نرسیده‌اند، نمایش فیلم‌ها در سینماهای کشور ادامه دارد.

«آینه بغل»


«آینه بغل» آقای منوچهرهادی به تهیه‌کنندگی آقایان منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی، در این هفته با فروشی حدود یک میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان در صدر جدول فروش قرار گرفت.
این فیلم که یک کمدی اجتماعی است با حضور بازیگرانی چون آقایان و خانم‌ها محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، سیامک صفری، مه لقا باقری، رضا نیکخواه و بهاره رهنما بعد از گذشت ۳ هفته، نزدیک به ۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروش داشت.

«خالتور»


کمدی موزیکال «خالتور» به کارگردانی آقای آرش معیریان و تهیه‌کنندگی آقایان عبدالله علیخانی و محمدحسین فرحبخش با بازی آقایان وخانم‌ها محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی و مریم امیرجلالی در هفته‌ای که گذشت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشت. ۵ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان، فروشی است که این فیلم با گذشت ۸ هفته داشته است.

«ثبت‌باسندبرابراست»


۲۵۵ میلیون تومان فروش فیلم سینمایی «ثبت با سند برابراست» به کارگردانی آقای بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی آقای مجتبی متولی است. خانم‌ها و آقایان نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی‌نیا از بازیگران این فیلم هستند که با گذشت ۵ هفته از اکرانش، حدود ۲ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان فروخت.

«قاتل اهلی»


فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی آقای مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی آقای منصور لشگری قوچانی، در هفته‌ای که گذشت با فروشی بیش از ۱۶۵ میلیون تومان در رده چهارم جدول قرار گرفت. در این فیلم اجتماعی، بازیگرانی چون آقایان و خانم‌ها پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ و پولاد کیمیایی حضور دارند. قاتل اهلی با گذشت ۵ هفته از اکرانش، حدود ۲ میلیارد تومان فروش داشت.

«خانه کاغذی»


اما جایگاه پنجم جدول فروش این هفته به فیلم تازه نفس «خانه کاغذی» به کارگردانی آقای مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی خانم تینا پاکروان اختصاص دارد. این فیلم بعد از اکرانش از ۲۹ آذرماه تاکنون فروشی بیش از ۱۵۵ میلیون تومان داشت.
خانم‌ها و آقایان پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، آرد زند و شقایق فراهانی از بازیگران خانه کاغذی هستند.

«حریم شخصی»


فیلم سینمایی «حریم شخصی» به کارگردانی آقای احمد معظمی و تهیه‌کنندگی آقای عبدالرضا ساعتچی‌فرد، با ۱۱۵ میلیون تومان فروش در جایگاه ششم قرار گرفت.
در این فیلم اجتماعی آقایان وخانم‌ها میلاد کی‌مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، حضور رعنا آزادی‌ور و امیر آقایی حضور دارند. ۲۷۰ میلیون تومان، فروشی است که این فیلم در طی ۲ هفته داشت.

«آذر»


فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی آقای محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی خانم نیکی کریمی، در هفته‌ای که گذشت حدود ۹۰ میلیون تومان فروخت و در در جایگاه هفتم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم اجتماعی که در آن بازیگرانی چون خانم‌ها و آقایان نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، مائده طهماسبی، پژمان جمشیدی و هومن سیدی نقش‌آفرینی کرده‌اند، با گذشت ۴ هفته از اکرانش حدود ۶۳۰ میلیون تومان فروخت.

«شکلاتی»


فیلم دنیای کودکان و نوجوانان به کارگردانی آقای سهیل موفق و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، در این هفته بیش از ۴۰ میلیون تومان فروش داشت. خانم‌ها و آقایان شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی و علی مسعوی از جمله بازیگرانی‌اند که در آن حضور دارند. شکلاتی بعد از ۴ هفته اکران، تا کنون حدود ۳۳۵ میلیون تومان فروخته است.

«صفرتاسکو»


فیلم مستند «صفرتاسکو» به کارگردانی خانم سحرمصیبی و تهیه‌کنندگی خانم‌ها مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی، که روایتی از زندگی خواهران منصوریان قهرمانان ووشوکار جهان است، در این هفته حدود ۳۰ میلیون تومان فروش داشت. ۳۳۰ میلیون تومان، فروش کل این فیلم در ۵ هفته است.

«اشنوگل»


فیلم دفاع مقدسی «اشنوگل» به کارگردانی آقایان هادی حاجتمند و علی سلیمانی‌سرندی و تهیه‌کنندگی آقای ابراهیم اصغری که در آن بازیگرانی چون آقایان و خانم‌ها برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی و رحیم نوروزی حضور دارند، در این هفته حدود ۲۷ میلیون تومان فروخت. این فیلم در ۵ هفته نزدیک به ۱۴۰ میلیون تومان فروش داشت.

«فهرست مقدس»


انیمیشن فهرست مقدس به کارگردانی آقای محمدامین همدانی، در هفته‌ای که گذشت حدود ۲۵ میلیون تومان فروش داشت و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. این فیلم در ۳ هفته بیش از ۷۳ میلیون تومان فروخت.

«قهرمانان کوچک»


فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به کارگردانی آقای حسین قناعت و تهیه‌کنندگی آقای بیتا منصوری، در ژانر کودک و نوجوان با ۲۰ میلیون تومان فروش؛ دوازدهم شد. آقایان وخانم‌ها برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب و یوسف کرمی از جمله بازیگران این فیلم‌اند.
آپاندیس، راز سیاوش، وقتی برگشتم، خفگی و حقه باز دم دراز نیز از جمله دیگر فیلم‌هایی‌اند که به ترتیب در رده ۱۳ تا ۱۷ جدول فروش قرار دارند.

*صبح نو

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.