سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

اضافه شدن دو بازیگر به مجموعه «پاهای بی قرار»/ادامه فیلمبرداری تا بهار ۹۷+عکس

سریال «پاهای بیقرار»

سینماپرس: تهیه کننده پاهای بی قرار گفت: تولید فصل دوم با حضور پویا امینی و سامان صفاری در مقطع زمانی حال آغاز شده است و در شرکتی در شمال شهر تهران فیلمبرداری در حال انجام است که با توجه به روند کار تا اردیبهشت ۹۷ تولید سریال ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، ایرج محمدی تهیه کننده تلویزیون و سینما درباره آخرین مراحل تولید "پاهای بی قرار" گفت: یک هفته است که وارد تولید فصل اول سریال شده ایم. پس از ساخت فضای فصل اول از جمله لوکیشن ها، صحنه ها و لباس ها هفته گذشته فیلمبرداری فصل اول سریال را شروع کردیم.  

وی افزود: تولید فصل اول از تهران شروع شده و  پس از اتمام فیلمبرداری در این شهر در سال آینده به شمال کشور می رویم اما در حال حاضر این که کدام شهرهای شمال انتخاب شوند مشخص نشده است.
 

پاهای بی قرار


این تهیه کننده درباره حضور بازیگران جدید در فصل اول "پاهای بی قرار" اظهار کرد: پویا امینی، سامان صفاری دو بازیگر جدید هستند که در این فصل به گروه اضافه شدند. تاکنون پانته‌آ بهرام که در فصول گذشته در این سریال حضور داشت در کنار این دو بازیگر مقابل دوربین رفته است. همچنین قرار است چند بازیگر جدید به مجموعه اضافه شود که هنوز مشخص نشده اند.   

محمدی درباره این که "پاهای بی قرار" این روزها در چه لوکیشنی فیلمبرداری می شود توضیح داد: مجموعه پاهای بی قرار در شرکتی در شمال شهر تهران فیلمبرداری می شود.

وی درباره تعداد قسمت های فصل اول "پاهای بی قرار" و تدوین آن بیان کرد: این فصل شامل زمان حال و ۴۵ قسمت است و تدوین آن مانند بیشتر سریال ها همزمان با فیلمبرداری انجام می شود.  

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: فیلمبرداری "پاهای بی قرار" تا اردیبهشت سال ۹۷ ادامه دارد و هنوز زمان پخش آن مشخص نیست.  

گفتنی است؛ سریال "پاهای بی‌قرار" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه خانوادگی و اجتماعی در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را در پیش از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر کشیده و در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته  می شود.
 

پاهای بی قرار


فیلمبرداری فصل سوم و دوم سریال پاهای بی قرار در ماه های گذشته به پایان رسید و گروه تولید پس از طی مدت استراحت و  پیش تولید فصل اول هفته گذشته ساخت فصل اول را شروع کردند.

مسعود رایگان، پانته بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پویا امینی و سامان صفاری در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.