یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

مراسم تشییع مرحوم علی رامز برگزار شد

 وداع با علی رامز

سینماپرس: صبح امروز هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در فضای باز تالار وحدت با علی رامز وداع کردند.

به گزارش سینماپرس؛ مراسم تشییع مرحوم علی رامز صبح امروز با حضور هنرمندان برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی چون هادی مرزبان، آتش تقی‌پور، سهراب سلیمی، مسعود فروتن، محمد ساربان، شکرخدا گودرزی، بهزاد فراهانی، قاسم زارع و ... حضور داشتند.

هادی مرزبان که به مدت چهل سال با مرحوم رامز همکاری تئاتری داشته است در گفتار خود به این نکته اشاره کرد که شرایط برای همگی در سخن گفتن سخت است، افزود: «من از تسلیت‌ها فهمیدم چه یاری را از دست داده‌ام. او راهنمای زندگی و خانوادگی من بود. در هیچ کاری و زمانی و مراوده‌ای ندیدم آخرین نفر به فکر خود باشد. »

شکرخدا گودرزی در گفته‌های خود به از دست دادن یکی از بااخلاق‌ترین و منضبط‌ترین هنرمندان اشاره داشت.

حسینی، معاونت هنری وزارت ارشاد نیز در سخنرانی خود از صمیمیت خانواده هنرهای نمایشی در قدردانی از زحمات یک درگذشته گفت و افزود هنرمندانی چون رامز از غفران الهی بهره‌مندند.

ایرج راد در مقام نماینده خانه تئاتر نیز در گفته‌های خود علی رامز را صفا و صمیمیت توصیف کرد و گفت: «او همدرد همه بود و هیچگاه احساس درد نمی‌کرد. کسی با او خصومت و دشمنی نداشت. »

وی رامز را با افرادی قیاس کرد که اندکی از هنر رامز نداشته؛ اما هیاهو و صدایشان بسیار است؛ لذا رامز بدون هیاهو هنرنمایی کرده است.

مسعود فروتن که با مرحوم رامز تجربه تله‌تئاتر داشته درباره وی گفت: «مزار رامز در سینه مردمی است که او را به یاد دارند. من شیفته آرامش او بودم. او کوه صبر و استقامت بود. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.