یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

مهدی کریمی:

محصولات مدیران محافظه کار نقش مخدر دارند

مهدی کریمی تهیه کننده*

باشگاه خبرنگاران جوان: مهدی کریمی به بررسی تمایل مدیران و مسئولان سینمایی در جهت به روز شدن و همراهی با جامعه امروزی پرداخت.

مهدی کریمی تهیه کننده سینما در پاسخ به این سوال که مدیران و مسئولان سینمایی تا چه حد برای به روز شدن و همراهی با جامعه پیشرفته امروزی تمایل نشان می دهند، گفت: به شخصه در این حوزه که بیشتر به تفکر و بخش نظری آدم ها ربط پیدا می کند، اعتقادی به سن ندارم؛ چون به یکباره ضریب خطای شخصیتی ۸۰ ساله و جوانی ب۲۰ ساله یکی می شود، در نتیجه باید خروجی کار مسئولان را مورد نقد و بررسی قرار داد.

وی افزود: در کل آن چیزی که باعث عقب ماندگی و در جا زدن آثار سینمایی و عملکرد مسئولان می شود، عدم جسارت و جرات کافی است. البته که طبیعتا جسارت و قدرت ریسک شخصیتی با سن پایین تر بیشتر خواهد بود، پس نمی توان یک نسخه واحد را برای همه پیچید.

 وی اضافه کرد: باید در سینما به عنوان یک رکن اساسی در بخش رسانه اجتماعی، جرات و جسارت دیده شود، نه اینکه تعدادی مسئول محافظه کار (از جوان تا کهنسال) باعث ضربه زدن به این هنر و صنعت شوند.

 تهیه کننده «چ» عنوان کرد: زمانی که متولیان، مسئولان و...محافظه کار وارد سینما می شوند خروجی آن حضور و اعمال نظر و سلیقه کارشناسانی محافظه کار و در نتیجه مشاهده آثاری بی رنگ و خنثی خواهد بود.

 کریمی اذعان داشت: اگر توجه کنید، در دهه شصت و هفتاد فیلم های شایسته تری می دیدیم که قدرت آگاهی بخشی بین مردم داشتند، اما بیشتر آثار سینمایی در سال های اخیر هیچ کارایی، آگاهی بخشی و جسارتی ندارند که منشا آن مدیر و مسئول محافظه کار است.

این تهیه کننده گفت: محصولات مدیران محافظه کار به جای آگاهی بخشی و رشد فکری جامعه، نقش مخدر دارند که مخاطبان را بیشتر به سمت خنثی بودن هدایت می کنند. تا زمانی که وضع بدین شکل پیش برود فیلمسازان سطح «ج» دهه شصت در دوره کنونی پادشاهی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.