چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

«سقوط» دستیار حاتمی کیا کلید خورد

نگاتیو

سینماپرس: جعفر رجبی که جزء گروه کارگردانی فیلم «بادیگارد» حاتمی کیا بوده است، ساخت اولین اثر بلند سینمایی اش را پیرامون ناهنجاری های شبکه های اجتماعی شروع کرد.

به گزارش سینماپرس؛ جعفر رجبی، درباره فیلم سینمایی «سقوط» گفت: فیلمنامه ای با مضمون اجتماعی درباره ناهنجاری‌های شبکه های اجتماعی را در دست دارم که به تازگی فیلمبرداری کار را در تهران آغاز کردیم.

وی افزود: بی شک تاثیر و روند تکنولوژی در زندگی امروز بشر بر هیچ کس پوشیده نیست. یکی از این تکنولوژی ها انواع شبکه‌های اجتماعی است که این روزها تاثیر مستقیم بر زندگی روزمره انسان دارند. متاسفانه نبود آموزش و فرهنگ استفاده از این شبکه های اجتماعی، انسان امروز را به شدت دچار مشکل کرده است. مشکلاتی مثل تک بعدی شدن انسان، تنهایی که در جمع دوستانه شکل میگیرد و اعتماد به افراد مجازی که بعضاً تبعات جبران ناپذیری را به بار می آورد. «سقوط» قصه کوتاهی از زندگی چند جوان است که در گرداب این فضاهای مجازی گرفتار و تاوان سنگینی می پردازند.

رجبی درخصوص لوکیشن های این فیلم اظهار داشت: ۶۰ درصد لوکیشن‌های این فیلم در فضاهای داخلی فیلمبرداری و مابقی در خیابان‌های تهران است.

وی در مورد بازیگران «سقوط» تصریح کرد: نصرت میرعظیمی، الهام یگانی، جواد اعرابی، مسعود بهارلو و مهدی اصلانی بازیگران «سقوط» هستند که همه از حوزه تئاتر به این کار دعوت شدند. نگارش فیلم نامه و فضاسازی آن بیشتر بر اساس بداهه سازی بازیگران در راستای طرح داستان شکل گرفت و نوشته شد؛ از این رو مستلزم داشتن تمرین برای بازیگران بود که تصمیم گرفتم از بازیگران تئاتر که توانایی بالایی در این زمینه دارند استفاده کنم.

وی خاطر نشان کرد: این اثر برای سینمای هنر و تحربه تولید می شود که امیدوارم بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

گفتنی است؛ تهیه کنندگی این اثر را گروه هنری سه کاج با مدیریت مهدی کرمی زرندی به عهد دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.