یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

ارادتمند قانون باشیم آقای تهیه کننده!

ارادتمند نازنین، بهاره، تینا

سینماپرس: در روزهای اخیر تهیه کننده و بازیگر فیلمی توقیفی، عدم نمایش آن را مغایر با قانون دانسته اند، این در حالی است که گویا قرار نیست سازندگان برخی فیلم های سینمایی در تولید آثارشان پایبند به قانون باشند.

به گزارش سینماپرس؛ تهیه کننده فیلم توقیفی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» درباره این فیلم گفت بیش از یک سال و نیم است که نمایش فیلم ما ممنوع شده و ما به قانون احترام گذاشتیم. با اینکه می توانستیم در فستیوال ها شرکت کنیم، بخشی از سرمایه فیلم را با اکران های خارجی برگردانیم یا حتی فیلم را به شبکه نتفلیکس بفروشیم، باز هم با سازمان سینمایی همراهی کردیم.

کارگردان، تهیه کننده و حتی بازیگر فیلم (مهناز افشار) در مصاحبه هایشان، با اعتماد به نفس از حق خود برای اکران می‌گویند و وزارت ارشاد را بابت اکران نکردن فیلمی که پروانه ساخت دارد، مقصر دانسته و ضد قانون قلمداد می‌کنند!

در حالی که بی قانونی اصلی را کارگردانی مرتکب می‌شود که با طرحی یک خطی، مجوز ساخت فیلمی را می‌گیرد، که به گواه اعضای بازبینی، فیلمی کاملا متفاوت با طرح اولیه و سرشار از بی اخلاقی است که از ابتدا تا انتهایش مشکل دارد و اصلا قابل اصلاح نیست، در صورت صادر نشدن مجوز پخش برای این فیلم به قول خودش متعهد و اجتماعی، با هزار و یک شبکه داخلی و خارجی مصاحبه می‌کند،  تهدید به پخش و فروش فیلم می‌نماید و همزمان پروژه های دیگری را هم می‌سازد.

شاید بهتر باشد در تناسب با عنوان فیلم کاهانی، ما هم از طرف قانون، اخلاق و البته مخاطب به این کارگردان بگوییم با همه ارادتی که به شما داریم، لطف کنید و دیگر این قدر در چهارچوب قانون یک فیلم اخلاقی و اجتماعی برای ما نسازید!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.