چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

۳۰ قسمت «افسانه هزارپایان» نوشته شد

سریال افسانه هزارپایان

مهر: حسن وارسته نویسنده سریال «افسانه هزارپایان» درباره ویژگی های اثر توضیح داد و گفت در این مجموعه سراغ کمدی پست مدرن رفته اند.

حسن وارسته درباره سریال «افسانه هزار پایان» که اکنون به کارگردانی شهاب عباسی برای شبکه نسیم ساخته می شود، گفت: داستان مجموعه «افسانه هزارپایان» در دل تاریخ اتفاق می افتد و ما در این کار به سمت کمدی های پست مدرن رفتیم. درواقع زمان در این مجموعه می شکند و پس و پیش می شود همچنین ارجاعاتی داریم و می توانیم بعضی از گونه های آشنای سریال ها مثل «روزی روزگاری» را ببینیم.

وارسته درباره قسمت های ساخته شده کنونی اظهار کرد: تاکنون ۲ قسمت از سریال مونتاژ شده است که من «ان‌قلت‌»هایی به آن دارم اما در کل آن را می پسندم. ما در این سریال کمدی های تجربه نشده ای را استفاده کردیم که مخاطب باید ببیند.

وی درباره درباره فیلمنامه این سریال توضیح داد: ما برای ساخت ۵۲ قسمت از این سریال تعهد داریم و تاکنون ۳۰ قسمت به نگارش درآمده است.

این فیلمنامه نویس که نویسندگی سریال «دنگ و فنگ روزگار» را هم بر عهده دارد، بیان کرد: فیلمنامه این سریال در ۳۰ قسمت و در پنج قصه ۶ قسمتی به نگارش درآمد که در آنها هر هفته یک داستان شروع و به پایان می رسد.

وی درباره موضوع این قصه ها بیان کرد: «دنگ و فنگ روزگار» فضایی اجتماعی دارد و من سعی کردم بحث خانواده مداری و اهمیت به همسایه، محله و اخلاق مداری را به تصویر بکشم. خانواده در قصه من خانواده ای شهرستانی است که به شهرکرد تعلق دارند، البته ما تلاش کردیم اقتدار و بزرگی ایل بختیار را در این خانواده نمایش دهیم.

این نویسنده درباره عوامل این سریال بیان کرد: شبکه در پی یافتن یک تهیه کننده برای مجموعه است تا بعد از آن، کارگردان را هم انتخاب کنند چون سریال باید در زمستان کلید خورده و در سال ۹۷ پخش شود. آنطور که گفته شده است بعد از اردیبهشت سال ۹۷ این سریال روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.