سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

رقابت فوتبالیست‌ها و هنرمندان ایرانی در ایتالیا

فیلم سینمایی آوار

ایرنا: بخش مسابقه فیلم‌های بلند جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان میزبان فیلم سینمایی «آوار» به کارگردانی فرناز امینی و تهیه کنندگی علی گلبهاران خواهد شد.

علی گلبهاران که با این اثر در بخش مسابقه جشنواره فیلم های ورزشی میلان حضور دارد درباره موضوع اصلی فیلم گفت: «آوار» در واقع داستان افول یک فوتبالیست مشهور به علت حاشیه های زندگی او است و داستانی ورزشی اجتماعی را در کنار آسیب شناسی فوتبال حرفه ای دنبال می کند.

وی با اشاره به علاقه مندی مردم دنیا به فوتبال افزود: پیش بینی می شود نمایش فیلم با استقبال خوب مخاطب جوان در ایران و حتی در دنیا مواجه شود.
سحر ذکریا، رز رضوی، نیما شاهرخ شاهی، بهزاد رحیم خانی، علی کاظمی در این فیلم ایفای کرده اند.


همچنین فوتبالیست هایی چون علیرضا نیکبخت واحدی، اشپیتیم ارفی، حمید استیلی، بهروز رهبری فر، میثاق معمارزاده، امیرحسین صادقی در کنار داریوش مصطفوی بازیکن اسبق تیم ملی و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این فیلم ایفای نقش کرده اند.


سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی ۲۰۱۷ با حضور وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا در میلان آغاز به کار کرد که شامل بخش هایی چون؛ کلیپ، انیمیشن، برنامه تلویزیونی، مستند، فیلم داستانی بلند و فیلم داستانی کوتاه و نیمه بلند است.


گبهاران همچنین از نمایش فیلم سینمایی «شاید عشق نبود» به تهیه کنندگی مشترک وی و آرش سجادی حسینی خبر داد و گفت: این فیلم به کارگردانی سعید ابراهیمی فر اوسط آذر ماه در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.


این تهیه کننده سینما خاطرنشان کرد: «خونمردگی» دیگر اثر که وی به همراه امیراحمد انصاری و فرشاد گلسفیدی تهیه کرده پس از پایان مراحل فنی برای حضور در جشنواره فیلم فجر شرکت خواهد کرد.


گلبهار افزود: «خونمردگی» با ساختاری نو و خاص و حضور چهره های جدید در عرصه بازیگری به مخاطب عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.