یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

حذف کوین اسپیسی از فیلم "تمام پول‌های جهان" میلیون‌ها دلار هزینه خواهد داشت

کوین اسپیسی

سینماپرس: به دنبال رسوایی جنسی کوین اسپیسی، تصمیم ریدلی اسکات مبنی بر جایگزینی بازیگر شخصیت اصلی فیلم جدیدش، میلیون‌ها دلار هزینه اضافی به دنبال خواهد داشت که هیچ ضمانتی برای بازگشتش وجود ندارد و این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی کمپانی پخش سونی این درام جنایی زندگینامه‌ای از ۲۲ دسامبر (یکم دی) قرار بود در سینماهای دنیا اکران شود.

به نوشته نشریه ورایتی، این تصمیم غیرمنتظره یکی از چالش‌برانگیزترین اقدامات ممکن خواهد بود که هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ای مانند ضبط دوباره، مرحله پس از تولید و طرح جدید بازاریابی را به سرمایه‌گذاران این فیلم تحمیل خواهد کرد. به عقیده برخی بازاریاب‌ها، چنین اقدامی از سوی اسکات به تحمیل میلیون‌ها دلار هزینه اضافی منجر می‌شود که در عین حال، هیچ تضمینی برای بازگشتش در گیشه وجود نخواهد داشت.

اسپیسی در این اثر در نقش جی. پل گتی یک میلیارد معروف امریکایی به ایفای نقش می پردازد. فیلم «تمام پول‌های جهان» روایتگر ماجرای ربوده شدن نوه پسری گتی است که برای دیده شدن و دستیابی به موفقیت تجاری نیاز به استقبال منتقدان و نقدهای مثبت دارد.

سونی و کمپانی سرمایه‌گذار فیلم جدید اسکات تصمیم گرفته اند تاریخ اکران آن را به سال ۲۰۱۸ موکول کنند اما همزمان، سریال «اعتماد» (Trust) به کارگردانی دنی بویل قرار است ژانویه آینده از شبکه اف ایکس روی آنتن برود هم به ماجرای آدم‌ربایی گتی پرداخته و کمپانی سونی تمایل ندارد پخش این سریال زودتر از فیلم اسکات انجام بگیرد.

به گفته منابع نزدیک به پروژه، ظاهرا فیلمبرداری دوباره صحنه‌های مربوط به اسپیسی در نقش گتی احتمالا بیش از ده میلیون دلار برای سازندگانش هزینه اضافی در بر خواهد داشت و حدود هشت تا ده روز زمان خواهد برد و همچنین دوباره باید از مارک والبرگ و میشل ویلیامز دعوت شود تا سر صحنه حاضر شوند و احتمال دارد به دلایل حقوقی خواستار دریافت دستمزد اضافی شوند.

علاوه بر این، ضبط دوباره وضعیت این فیلم را در فصل جوایز پیچیده خواهد کرد. برای این که اثر توسط رای‌دهندگان گلدن گلوب، انجمن بازیگران سینما و دیگر انجمن‌های مهم دیده شود، معمولا باید تا اوایل نوامبر روی پرده رفته باشد. اگرچه به عقیده کارشناسان سونی تا ۱۵ دسامبر همچنان فرصت هست تا دست‌کم برخی رای‌دهندگان به تماشای فیلم تمام‌شده بنشینند. باید منتظر ماند در هفته‌های آینده «تمام پول‌های جهان» با چه تغییراتی روبرو خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.