دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش

اکران فیلم «تابستان داغ» از چهارشنبه/ اکران«ایتالیا ایتالیا» و «خالتور» تعویق افتاد

تابستان داغ

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم‌های سینمایی مفرحی که در گروه‌های استقلال و قدس قرارداد ثبت کردند به دلیل همزمانی با ایام محرم زمان اکران‌ آن‌ها تغییر یافت.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز شورای صنفی نمایش (6 شهریور) گفت: قرارداد 3 فیلم ثبت شد، قرارداد فیلم «شکلاتی» در گروه زندگی بعد از فیلم «خفگی»، قرارداد «ماجان» در گروه استقلال بعد از فیلم «فصل نرگس»، قرارداد فیلم «من وشارمین» در گروه قدس بعد از فیلم «ساعت 5 عصر» به ثبت رسید. 

وی ادامه داد: به دلیل همزمانی دو فیلم کمدی و شاد «خالتور» و «ایتالیا ایتالیا» با ایام محرم  گروه های استقلال و قدس به ترتیب قرارداد فیلم‌های «ماجان» و «من و شارمین» را برای ثبت در شورا ارائه دادند. 

سخنگوی شورای صنفی نمایش در ادامه گفت: فیلم سینمایی «تابستان داغ» در سالن‌های سینما از روز چهارشنبه اکران می‌شود و این فیلم به دلیل تاخیر در اکران فیلم «پاتو کفش من نکن» در سرگروه سینمایی ماندانا در یکی از سالن‌های این سینما به نمایش در می آید. 

وی در خاتمه تاکید کرد: سقف 10 هفته نمایش فیلم‌های «زیر سقف دودی» و «رگ خواب» به اتمام رسید و سینماها امکان نمایش این دو فیلم را در ساعات موظف نخواهند داشت.

نظرات

  • فیلم باز ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۳
    0 0
    منتظرم زودتر 4 شنبه برسه چه می شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.