دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد؛

انتقاد علیرضا خمسه از وضعیت بغرنج حوزه فرهنگ و هنر/ مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان!

انتظارات سینماگران از وزارت ارشاد دولت دوازدهم/۳

علیرضا خمسه

سینماپرس: علیرضا خمسه بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور همزمان با معرفی سیدعباس صالحی به عنوان وزیر ارشاد دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی گفت: در یک جمله می خواهم خطاب به وزیر ارشاد دولت جدید بگویم که «مرا به خیر تو امید نیست؛ شر مرسان»!

بازیگر فیلم های سینمایی «روز باشکوه» و «آپارتمان شماره ۱۳» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: فکر می کنم همین یک جمله گویای تمامی حرف ها و مسائل و مشکلات و دردهایی باشد که هنرمندان در رشته های مختلف و به خصوص فعالان حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر با آن درگیر هستند.

وی ادامه داد: مـتأسفانه مسئولان و مدیران ثابت کرده اند که هیچ گاه شنونده خوبی برای دردها و مشکلات و گرفتاری های هنرمندان نبوده و نیستند و از این رو من شخصاً هیچ امیدی ندارم که دیگر فردی در مسند مدیریتی حضور پیدا کند که شنوای حرف ها و دردها و مشکلات هنرمندان و اهالی سینما باشد.

بازیگر نقش «باباپنجعلی» در سریال «پایتخت» خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ و هنر بسیار آشفته است و امیدوارم که مسئولان جدید حداقل اگر قرار است کاری برای رفع این مشکلات و موانع فعلی انجام ندهد کمی کمتر هنرمندان و فعالان فرهنگی را در شرایط سخت قرار دهند و اذیت کنند!

خمسه در خاتمه این گفتگو تأکید کرد: هنرمندان قطعاً خودشان بهترین راه ها را برای رسیدن به رشد و تعالی و توسعه حوزه فرهنگ و هنر می شناسند و نیازی به آن نیست تا به طور مداوم جلوی کار و فعالیت های آن ها به دلایل متعدد گرفته شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.