شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

قهرمانی با اشاره به «آتش به اختیار»:

نگاه سکولارمآبانه مدیران دولت فعلی توجه به ارزش ها و منافع ملی در حوزه فرهنگ و هنر را از بین برده است

سینماگران و فرمان «آتش به اختیار»/۱۱

محمد قهرمانی

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما گفت: نگاه سکولارمآبانه مدیران دولت فعلی توجه به ارزش ها و منافع ملی در حوزه فرهنگ و هنر را از بین برده است و ما باید تلاش کنیم تا بر ضد دیدگاه مدیران، ارزش ها و نکاتی را که میان خانواده ها و جامعه ایرانی-اسلامی مان رواج دارد در آثار فرهنگی و هنری پدیدار کنیم.

مدیر عامل سابق موسسه شهید آوینی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: طی سال های اخیر بی توجهی مدیران دولت به خصوص در حوزه فرهنگ و هنر نسبت به دفاع، ترویج و حمایت از منافع نظام اسلامی و آرمان های اسلام و انقلاب صدای خیلی از افراد را درآورده است. به عنوان مثال در همین اواخر فیلمی در سینماها اکران شده که مسیحیت را زیر سوأل برده و از این رو برخی از نمایندگان متعهد و متدین مجلس شورای اسلامی نسبت به نمایش این فیلم معترض شده اند.

وی ادامه داد: فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری به همین دلیل صادر شده تا جلوی تولید و عرضه آثار ضد دینی و... در کشور گرفته شود. در واقع پیام مقام معظم رهبری ترجمان امر به معروف و نهی از منکر است؛ دستور ایشان دستور دین است، دستور ایشان دستور اسلام است، دستور ایشان در پیروی از آرمان های خمینی کبیر (ره) است. قطعاً همه ما در قبال جامعه و دفاع از حفظ ارزش ها در جامعه اسلامی مان مسئول هستیم و این تذکر و این یادآوری مقام معظم رهبری به خصوص وظیفه جوانان انقلابی و مومن و بسیجی را بیش از پیش می کند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» خاطرنشان کرد: بعد از فرمان «آتش به اختیار» همه نیروهای جهادی باید به میدان بیایند؛ همه جوانان و همه ریش و گیس سفیدان انقلابی جهت اطاعت از امر مقام معظم رهبری باید وارد میدان عمل شوند و دست بدخواهان و معاندان و کوتاه فکران و شبه روشنفکران را از سر فرهنگ و هنر کشور کوتاه کنند.

قهرمانی سپس با بیان اینکه امید انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری امروزه به تمامی نیروهای متعهد و انقلابی است اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا زین پس آثاری در حوزه فرهنگ و هنر کشورمان ساخته و تولید شوند که مبتنی بر ارزش های والای ایرانی-اسلامی باشند. ما باید خودمان شرایطی را مهیا کنیم تا افرادی که دل سوخته نظام و انقلاب اسلامی هستند این امکان برایشان وجود داشته باشد و بتوانند در این عرصه فعالیت کنند.

این تهیه کننده تأکید کرد: فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری نیازمند برنامه ریزی های اداری نیست؛ همه افراد متعهد به نظام و انقلاب اسلامی باید مخلصانه مانند جهادگران به میدان بیایند و خودشان بانی شوند و به صورت خودجوش و با سرمایه گذاری های شخصی میدان تولید و عرضه آثار ایرانی-اسلامی را در دست گیرند و به مقابله با معاندان برخیزند.

وی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: هنرمندان متعهد در تمامی حوزه های فرهنگی و هنری از جمله: شعر، موسیقی، ادبیات، هنرهای تجسمی، سینما، تئاتر و... وارد میدان شوند و دیگر نگذارند تا آثار ضد اسلامی و ضد ارزش در کشورمان تولید و عرضه شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.