یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

گلایه‌های مصطفی زمانی از تیم تولید «شهرزاد»

«شهرزاد۲» را دیرتر شروع کردند که دیرتر دستمزد دهند!/خیلی دلشان می‌خواهد ادای هنرمندان را درآورند اما ادا درآوردن هم هنر می‌خواهد!

جشن اختتامیه سریال«شهرزاد»

سینماپرس: فصل دوم سریال «شهرزاد» در آستانه عرضه از شبکه خانگی قرار دارد و آن هم بعد از کلی حواشی که حین تولید فصل دوم به خاطر بازداشت تهیه کننده سریال و بعدتر درگیری سرمایه گذار ۶۰ درصدی سریال با تهیه کننده پیش آمد.

به گزارش سینماپرس،  مصطفی زمانی که این روزها یک درام ماجرایی مهیج به نام «تیک آف» را روی پرده دارد به تازگی در گفتگویی با «اعتماد» گلایه هایی کرده از تیم تولید «شهرزاد۲». این بازیگر درباره عقب افتادن تولید فصل دوم بیان داشت: پروژه «شهرزاد» چند بار عقب افتاد و من از جایی به بعد خسته شدم. با اینکه گروه تهیه و تولید همیشه خیلی بزرگ‌منشانه مصاحبه می‌کنند ولی همه‌شان تقریبا شبیه هم هستند، حتی در مسوولیت‌پذیری‌شان! وعده‌های همه‌شان از جنس هم است و خیلی‌های‌شان هنرمند نیستند.

این بازیگر با اشاره به تهیه کنندگان سریال ادامه داد: درصد کمی از تهیه‌کننده‌ها هنرمندند. البته خیلی دل‌شان می‌خواهد ادای هنرمندها را دربیاورند البته نمی‌دانند این ادا درآوردن هم خودش یک هنر است که آنها این هنر را هم ندارند. می‌گویند ادای مرد درآوردن هم هنر می‌خواهد!

زمانی با اشاره به تأخیر تولید فصل دوم افزود: ما دیدیم که عوامل تهیه و تولید «شهرزاد» خیلی دوست دارند دیرتر پروژه را شروع کنند که دستمزدها را دیرتر بدهند برای همین من برای بازی در فیلم «سارا و آیدا» مازیار میری قرارداد بستم. دو روز این کار با سریال «شهرزاد» تداخل پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.