چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

زمان اکران «ایتالیا ایتالیا» به تعویق افتاد

پوستر فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا

نسیم: تهیه‌کننده "ایتالیا ایتالیا" گفت: قرار بود این فیلم در عید فطر امسال اکران شود که این زمان به تعویق افتاد و به احتمال زیاد در شهریور ماه به نمایش عمومی در خواهد آمد.

درباره زمان اکران فیلم «ایتالیا ایتالیا» گفت: قرار بود فیلم در عید فطر امسال اکران شود که این زمان به تعویق افتاد و به احتمال زیاد در شهریور ماه به نمایش عمومی در خواهد آمد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل تعویق زمان اکران عدم آماده بودن نسخه نهایی فیلم بود و از سوی دیگر خودمان هم ترجیح دادیم که فیلم در عید فطر اکران نشود.

کارگردان «خانه کاغذی» درباره زمان اکران این فیلم نیز اظهار داشت: به احتمال زیاد فیلم در نیمه دوم سال اکران خواهد شد و تا آن زمان هم نسخه نهایی فیلم برای نمایش عمومی آماده خواهد شد.

گفتنی است، حامد کمیلی ، سارا بهرامی ، فرید سجادی حسینی ، رضا سخایی ، همایون ارشادی ، جهانگیر میرشکاری ، ناصر سجادی حسینی ، دانش اقباشاوی ، فائزه علوی ، آنامهر اخلاقی ، آرش مرشد ، علی ملاقلی پور ، حسن زاهدی ، محمدعلی جناب ، درنا مدنی ، سپیده راستی فر ، آیدا اورنگ خدیوی ، پریناز کنگاوری ، ناصر مقدس ، مهدی فهیمی از جمله بازیگران فیلم «ایتالیا ایتالیا» هستند.

در خلاصه این فیلم آمده است: « من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره».

پرویز پرستویی ، تینا پاکروان ، ثریا قاسمی ، ستاره اسکندری ، مهدی پاکدل ، علیرضا کمالی ، حسین پاکدل ، محسن قاضی مرادی ، ارد زند ، شقایق فراهانی در فیلم «خانه کاغذی» به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «امیرعلی ابراهیمی روزنامه‌نگار کنارکشیده در خانه‌ قدیمی‌اش همراه دخترش سارا که او هم روزنامه‌نگار است زندگی می‌کند. بازگشت مینو که روزگاری عاشق هم بوده‌اند و شنیدن حقایق درباره‌ دلایل رفتن او، امیرعلی را مجاب به بازگشت دوباره و افشای اسراری می‌کند که بابت آن‌ها خود را بازنشسته کرده. از سوی دیگر سارا که دل در گروی عشق سردبیرش دارد، راه و رسمی متفاوت از پدر برای زندگی‌اش انتخاب کرده است...»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.