جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

آخرین آمار فروش فیلم‌ها در سینما

«نقطه کور» ۲۰۰ میلیون فروخت/ «گشت ۲» به مرز ۱۷ میلیارد نزدیک شد/ «ماجرای نیمروز» در آستانه ۴ میلیاردی شدن

پوستر فیلم سینمایی گشت۲

سینماپرس: فیلم «گشت ۲» در تهران فروش ۹ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان را تجربه کرد و در شهرستان به فروش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یافت و در کل فروش فیلم ۱۶میلیاردو ۸۸۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم «خوب بد جلف» در روزهای آتی از پرفروش ترین فیلم سال گذشته (فروشنده) پیشی می گیرد. این فیلم در تهران به فروش ۹ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون رسید که در مجموع فروش فیلم ۱۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان بود. 

فیلم «گشت ۲» در تهران فروش ۹ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان را تجربه کرد و در شهرستان به فروش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یافت و در کل فروش فیلم ۱۶میلیاردو ۸۸۵ میلیون تومان رسید. 

فیلم «نقطه کور» به ۲۰۰ میلیون تومان رسید و فیلم «سه بیگانه» بدون هیچ تبلیغاتی به فروش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسید. 

فیلم «یک روز بخصوص» به ۱ میلیاردو ۲۳۰ میلیون تومان رسیدو  فیلم «آباجان» به فروش ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان دست یافت. 

براساس فروش مکانیزه فیلم «امتحان نهایی» به فروش ۲۸۱ میلیون و ۵۵۴میلیون رسید و فیلم «تیک آف» به فروش ۳۳۷ میلیون و ۶۲۰ تومان دست یافت، «ماجرای نیمروز» هم به فروش ۴ میلیاردی نزدیک شد و تاکنون ۳ میلیاردو ۸۸۳میلیون و ۹۰۴ میلیون تومان فروش داشته است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.