سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

حیدریان مدعی تولید فیلم‌هایی با موضوع هسته‌ای شد

رئیس سازمان سینمایی از کدام گام‌ها سخن می‌گوید؟

بادیگارد

سینماپرس: رئیس جدید سازمان سینمایی دولت یازدهم در این بازدید ابراز امیدواری کرد این گام‌ها با تولید فیلم‌های ارزشمند دیگری تداوم یابد! البته حیدریان هیچ اشاره‌ای به فیلم بادیگارد نکرده است.

در جریان بازدید هنرمندان و مدیران سینمای ایران از جدیدترین دستاوردها و توانمندی‌های سازمان انرژی اتمی ایران در زمینه صنعت هسته‌ای که با حضور در ساختمان اجلاس سران کشورهای اسلامی انجام شده است، محمدمهدی حیدریان، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی مدعی شده است سینمای ایران در سال‌های اخیر با ساخت فیلم‌هایی گام‌هایی برای معرفی تلاش‌های دانشمندان و توانمندی‌های صنعت هسته‌ای برداشته و در آینده نیز امیدواریم این حرکت با ساخت فیلم‌های ارزشمند دیگری تداوم یابد.

 رئیس جدید سازمان سینمایی دولت یازدهم درحالی از تولید فیلم‌هایی برای معرفی تلاش دانشمندان هسته‌ای و توانمندی‌های این حوزه در سینما به عنوان گام‌هایی در این سازمان سخن گفته که اساساً در این باره تنها یک فیلم و آن هم توسط ابراهیم حاتمی‌کیا با عنوان بادیگارد ساخته شده که اتفاقاً این فیلم در دوره سی‌وچهارم جشنواره فیلم فجر با بی‌مهری از سوی هیئت داوران این جشنواره مواجه شد و در هیچ کدام از بخش‌های اصلی جشنواره به عنوان نامزد معرفی نشد. این درحالی بود که بسیاری از کارشناسان سینما کارگردانی حاتمی‌کیا در فیلم بادیگارد را چند گام جلوتر از سینمای ایران ارزیابی کرده بودند.این بی‌مهری در جریان مذاکرات وزیرخارجه کشورمان با امریکا و 1+5 انجام شد که به امضای برجام منتهی شد.
در دولت یازدهم حتی آرم معروف انرژی هسته‌ای توسط بانک مرکزی از روی یکی از اسکناس‌های کشور حذف شده بود. رئیس جدید سازمان سینمایی دولت یازدهم در این بازدید ابراز امیدواری کرد این گام‌ها با تولید فیلم‌های ارزشمند دیگری تداوم یابد! البته حیدریان هیچ اشاره‌ای به فیلم بادیگارد نکرده است.   
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.