جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

جزییات تغییرات در طراحی صحنه و دکور «شهرزاد۲»/ منزل «بزرگ آقا» بازسازی شد!

شهرزاد۲

سینماپرس: طراح صحنه فصل دوم «شهرزاد» درباره تغییراتی که در طراحی صحنه این فصل به وجود آمده سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، مجید میرفخرایی که طراحی صحنه سری دوم سریال «شهرزاد» را برعهده داشته است درباره تغییراتی که نسبت به فصل اول اعمال شده است، توضیح داد.

مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس «شهرزاد ۲» به کارگردانی حسن فتحی درباره طراحی های خود در این مجموعه به «مهر» گفت: همکاری من با «شهرزاد ۲» قبل از سال ۹۶ به پایان رسید و اکنون پروژه های دیگری به من پیشنهاد شده است که منتظرم ببینم کدام یک به قطعیت می رسد.

وی درباره ویژگی های لوکیشن ها و لباس ها در «شهرزاد ۲» عنوان کرد: من با توجه به سبک کاری که دارم تغییراتی در طراحی ها ارایه دادم. مسلما هر کسی سلیقه ای دارد و سبک من هم این است که باید تعهد بالایی نسبت به تاریخی که در آن کار می کنم داشته باشم.

این طراح صحنه و لباس اضافه کرد: در «شهرزاد ۲» لوکیشن هایی به کار اضافه و تغییراتی هم در رنگ آمیزی و چیدمان لوکیشن های قبلی اعمال شد تا بتوانیم به تاریخ روایت شده تعهد داشته باشیم.

میرفخرایی افزود: بازسازی هایی هم نسبت به بعضی لوکیشن ها از جمله منزل بزرگ آقا صورت گرفت و چون حالا قباد در این خانه سکونت دارد نیاز بود تغییراتی رخ دهد.

وی که بعد از «یوسف پیامبر» تنها با مجموعه «کلاه قرمزی» در تلویزیون همکاری داشته است، یادآور شد: من کارها را با وسواس انتخاب می کنم چون کارهای سطحی تعدادشان بالا رفته و تلویزیون به آثار کم هزینه روی آورده است.

شهاب حسینی در منزل سابق «بزرگ آقا» در «شهرزاد۲»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.