دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

«انجماد عقربه» بهترین فیلم کوتاه جشنواره ونزوئلا شد

فیلم کوتاه انجماد عقربه

سینماپرس: فیلم کوتاه "انجماد عقربه" از ایران به کارگردانی عباس عمرانی بیدی به عنوان بهترین فیلم در بخش فیلم های کوتاه جشنواره "روز کوتاه است" ونزوئلا برگزیده شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه "انجماد عقربه" از ایران به کارگردانی عباس عمرانی بیدی به عنوان بهترین فیلم در بخش فیلم های کوتاه جشنواره "روز کوتاه است" ونزوئلا برگزیده شد.  

سومین جشنواره فیلم "روز کوتاه است" در کاراکاس ونزوئلا با حمایت گروه پخش بین المللی سینه پورست به مدت سه روز از 5 تا 7 اسفند 1395 برگزار شد.

در این رقابت بین‌المللی که بلال طاهری و پویا ظریف از ایران عضو هیات داوران آن بودند، 16 فیلم از کشورمان حضور داشتند و در نهایت فیلم کوتاه "انجماد عقربه" جدیدترین اثر عباس عمرانی بیدی به عنوان بهترین فیلم در بخش فیلم های کوتاه برگزیده شد. 

این فیلم با ساختاری متفاوت در نوع روایت، واگویی یک اتفاق واقعی است که بهار نوحیان و هادی دیباجی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم ایفای نقش کرده اند و مهدی زمین پرداز (بازیگر نقش سردار حسن باقری در سریال خاطره انگیز آخرین روزهای زمستان) نیز بازیگردانی این فیلم را عهده دار بوده است.

عباس عمرانی بیدی در پی کسب این موفقیت اظهار داشت: "من این جایزه را به هنرمندان شهر عزیزم سبزوار که با مشقت فعالیت هنری می کنند تقدیم می کنم."

گفتنی است عمرانی بیدی پیش از این فیلم های کوتاه "پیاده رو"، "پارکینگ"، "اشک" و ... را در کارنامه هنری خود داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.