یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

بابائیان: فیلمبرداری «جوراب شو» ششم اسفند به پایان می رسد/ اولین رونمایی از فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان

داریوش بابائیان در افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده فیلم سینمایی «جوراب شو» به کارگردانی علیرضا محمودزاده گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از فیلمبرداری این اثر سینمایی در ژانر کودک و نوجوان به پایان رسیده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری «جوراب شو» تا ششم اسفندماه به پایان می رسد و سپس وارد مراحل فنی خواهیم شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «خواستگار محترم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «جوراب شو»  قصه عروسک هایی را روایت می کند که دلشان می خواهد با سازندگان خود به تلویزیون بروند و برنامه اجرا کنند که در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد؛ اولین رونمایی از این فیلم در سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان خواهد بود و اطمینان دارم که مخاطبان در تمامی سنین از تماشای این فیلم لذت خواهند برد.

وی ادامه داد: شاهین پیمانی آهنگساز این اثر سینمایی است که همزمان با به نیمه رسیدن فیلمبرداری «جوراب شو» سر صحنه حضور پیدا کرده و بر اساس ترانه های کودکانه ای که برای فیلم سروده شده سر صحنه به صورت «پلی بک» مشغول ضبط صداها است تا پس از اتمام فیلمبرداری در استودیو موسیقی را ضبط کند که آهنگسازی و موسیقی فیلم به دلیل حجم زیادی که دارد زمان طولانی را صرف خواهد کرد.

بابائیان در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه  من فیلمسازی را با آثار کودکان آغاز کردم و اگرچه در این سال ها فیلم های کودک در گیشه شکست خورده اند اما به واسطه اینکه کودکان را دوست دارم به ساخت فیلم هایی با محوریت کودک ادامه می دهم اظهار داشت: سینمای کودک در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا سینمایی نو و مترقی محسوب می شود و همواره دولت ها و مسئولان سینمایی توجهات زیادی را به این گونه سینمایی دارند چرا که این گونه سینمایی برای آموزش و رشد فکری و بینشی کودکان و نوجوانان بسیار مفید و موثر است و می تواند مسیر زندگی آن ها را در آینده هموار سازد.

بابائیان در پایان این گفتگو افزود: سحر ولد بیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و ... از بازیگران این اثر هستند. از عوامل پشت صحنه «جوراب شو» هم می توانم به مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مدیر تولید: کیان باباییان، تدوین: حامد رضی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک گردانان و صدا پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و ... اشاره کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.