جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

سیمرغی که در ساعات پایانی عوض شد!

تهیه کننده «ویلایی ها» سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را رد کرد/ منیره قیدی: سیمرغ جشنواره را نمی پذیرم!

منیر قیدی در نشست خبری فیلم سینمایی«ویلایی ها»

سینماپرس: منیره قیدی کارگردان فیلم سینمایی «ویلایی ها» از تماس دبیرخانه جشنواره فجر با تهیه کننده این فیلم برای دریافت سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی خبر داد که با جواب منفی روبرو شدند که این سیمرغ در مراسم اختتامیه به «ماجرای نیمروز» رسید.

به گزارش سینماپرس، منیره قیدی، کارگردان فیلم سینمایی «ویلایی ها» با حضور روی آنتن زنده برنامه هفت گفت: من فیلم بد با کارگردانی بد ساخته بودم که لایق کاندیداتوری در این بخش ها نبود، لذا چطور می توانستم به یک باره شکوفا شوم و جایزه خلق الساعه استعداد درخشان را دریافت کنم؟ لذا ترجیح دادم از این رقابت عجیب خارج شوم! بنظرم رسید هیئت داوران سعی کرد متفاوت رفتار کند.

لذا طبیعی است که من این جایزه خلق الساعه را نمی پذیرم و طبیعی است تهیه کننده من نیز جایزه ملی ای که قرار بود به ما بدهند را نپذیرفتند!

نمی توان یک جایزه ملی باشد، اما کارگردانی، طراحی صحنه و فیلمش بی ارزش باشد. اینها چگونه تشخیص دادند فیلمنامه فیلمی که خود بد است، خوب است؟ انتخاب ها باید معیاری داشته باشد.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۶
    0 0
    آفرین شیرزن
  • مینا ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۲:۵۵
    1 0
    سلام من هم به عنوان کارگردانی کوچک در انجمن سینمای جوانان اصفهان کاملا موافق هستم چطور میشود فیلمی از نظر فیلم نامه و کارگردانی و موضوع بد باشد اما استعداد درخشان شناخته شود من حدود پنج سال است ک به ساخت فیلم مشغول هستم و واقعا گاهی فیلم هایی میبینم ک به دست هنرجوهای تازه وارد ساخته شده اما از نظر موضوعی و فیلمنامه بسیار قوی و ارزشمند هستند ای کاش میدانستیم بر چ اساسی و معیاری فیلم ها کاندید میشوند و سیمرغ میگیرند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.