پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸

حیدری در نشست رونمایی کتاب «قاب عکس سی و پنجم»:

جلسه نهایی برگزیدگان فیلم فجر فردا برگزار می شود/پاسخ حیدری به اعتراض ساره بیات

رونمایی از کتاب «قاب عکس سی و پنجم»

سینماپرس: محمد حیدری، دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از کتاب «قاب عکس سی و پنجم» رونمایی کرد.

به گزارش سینماپرس، نشست رونمایی از کتاب «قاب عکس سی و پنجم» با حضور محمد حیدری دبیر جشنواره سی و پنجم در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی در ابتدای نشست راجع به اعتراض ساره بیات گفت: ما امسال هم نظیر سال گذشته دو روز مانده به اختتامیه نامزدها را اعلام کردیم حال چطور شده که پارسال تشویق شدیم و امسال تقبیح برایم جای تعجب دارد!

حیدری در پاسخ به اعتراض ساره بیات توضیح داد: ساره بیات از هنرمندان خوب ما هستند، ما زمانی که جلسه داوری کاندیداها تمام شد بلافاصله برای درز نکردن اخبار و اینکه مشخص نشود چه کسانی انتخاب شدند، ایشان هم نظیر یک عده دیگر برای حضور در جشن دعوت شده بودند اینطور نبوده که فقط خود کاندیداها حضور یابند برای جشنمان دوست داشتیم که سایر هنرمندان هم حضور داشته باشند. 

وی در ادامه گفت: عده ای هم بودند که حواشی و برخی اتفاقات جزئی را تبدیل به اخبار قطعی کرده و اعلان کردند. در رابطه با برگزیدگان هم باید بگویم که فردا قرار است جلسه نهایی برگزار شود و تازه آنجا به جمع بندی نهایی برسند.

حیدری درباره کتاب عکس جشنواره گفت: این کتاب به همت کوروش پیرو به صورت نفیس تهیه شده و قرار است عکس برتر نیز فردا معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.