یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

تمجید نادر طالب زاده از فیلم مهدویان/ «ماجرای نیمروز» فیلم بکر و دست نخورده است

نادر طالب زاده در افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: نادر طالب زاده گفت: ماجرای نیمروز» فیلم بکر و دست نخورده ای است و از نگاه یک جوان به اتفاقات ۳۵ سال پیش پرداخته شده است.

نادر طالب زاده در گفتگو با سینماپرس ادامه داد: فیلم خوب، روان و صاحب سبکی بود. یک سبک زیباشناسی مستند داشت و وفادار بود.

وی افزود: چهره های کاملا بکر و سینمایی داشت. ما همه فیلم های دفاع مقدس را دیده ایم اما خیلی سال است که کسی چنین کاری را نکرده بود. کارگردان مثل یک نسل جوان فیلم را ساخته و دنبال می کند نه مثل هم سن و سال های ما که می خواهیم از اتفاقات ۳۵ سال پیش فیلم بسازیم.

طالب زاده در خصوص خط روایتی داستان بیان کرد: خط روایتی که به تصویر کشده بود عالی بود و مطمئنم که آقای مهدویان مسئولیت روایت داستان را به خوبی رعایت کرده است زیرا فیلم در ویترین قرار دارد همه می بینند و در مورد آن قضاوت می کنند. محمدحسین مهدویان برای فیلم «ایستاده در غبار» کتاب های زیادی را در مورد احمد متوسلیان مطالعه کرده بود و لذا برای این فیلم هم مطالعات و تحقیقات زیادی را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت این فیلم کار سختی است و دلیل این سختی هم دراماتیک کردن این پرونده است. مهم این است که ما ترقی کنیم و این ترقی را در دو فیلم بلند محمدحسین مهدویان می توان دید. خوشحالم که او خیلی مودب به این روایت پرداخته بود و خیلی از صحنه های خشن را نشان نمی داد.

وی افزود: «ماجرای نیمروز» از نظر بازیگری شانس بالایی برای دریافت سیمرغ دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.