سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده

«آبجی» به بخش رقابتی جشنواره فیلم «داکا» راه یافت

آبجی

سینماپرس: فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» در بنگلادش نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «آبجی» که نخستین تجربه ساخت فیلم سینمایی مرجان اشرفی‌زاده به شمار می آید و به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی تولید شده است؛ در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم «داکا» در بنگلادش نمایش داده می شود.

جشنواره فیلم «داکا» از تاریخ 23 دی ماه تا 1 بهمن ماه در بخش مسابقه این رویداد سینمایی به نمایش در می آید. لازم به توضیح است که علیرضا شاهرخی پخش بین المللی فیلم سینمایی «آبجی» را به عهده دارد.

داستان فیلم «آبجی» درباره طلا و عطی (آبجی) مادر و دختری است که سالیان سال است کنارهم زندگی می کنند؛ سال هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود 50 سال. اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می رسد. این جدایی در حالی اتفاق می افتد که «آبجی» به دلیل شرایط ویژه ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و «طلا» در زمان باقی مانده به دنبال امنیتی برای آینده «آبجی» است. آینده ای بدون حضور خودش.

گلاب آدینه، معصومه قاسمی پور، پانته آ پناهی ها، حمیدرضا آذرنگ، شیرین یزدان بخش و بابک حمیدیان بازیگران اصلی فیلم سینمایی «آبجی» هستند. همچنین سیاوش چراغی پور، علی استادی، احسان امانی، مهسا مهجور، مریم داننده، آرمینه زیتونچیان، ادمند ملکیان، ناهید طباطبایی، سیمون باغداساریان، آرتوریت زهرابیان، هانیه سعیدی، میترا محمدی، مقمیک صدقیان و مانی شاهوار (بازیگر خردسال) از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.