دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

با پایان یافتن فاز اول نخستین سریال تعاملی ایران؛

ادامه ساخت «پیکسل» به لطیفی رسید

پیکسل

سینماپرس: تصویربرداری فاز اول سریال«پیکسل» به کارگردانی محمود معظمی به پایان رسید و فاز دوم و سوم توسط محمد حسین لطیفی طی روزهای آینده کلید می خورد.

به گزارش سینماپرس محمد حسین لطیفی که به عنوان مشاور پروژه در سریال «پیکسل» حضور داشت، در آخرین روزهای تصویربرداری فاز اول، برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های کلیدی و حساس این سریال را ایفا کرد. با پایان فاز اول، کارگردانی این سریال هم به لطیفی رسید تا فاز دوم و سوم «پیکسل» با حضور او در مقام بازیگر و کارگردان پیش برود.

حامد عنقا طراح، نویسنده و تهیه کننده سریال «پیکسل» است و ساختار روایی آن را با فرمتی جدید پایه ریزی کرده است. این سریال که قرار است در فضایی خارج از شبکه نمایش خانگی توزیع شود، نخستین تجربه «سریال تعاملی» بحساب می آید که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مخاطبان در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.

کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، سحر قریشی جواد یحیوی، نرگس محمدی و امید حاجیلی بازیگران اصلی سریال هستند. «پیکسل» سریال پر کاراکتری است و به مرور بازیگران مطرح دیگر به آن اضافه خواهند شد.  

«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می شود و داستان آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟

فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان فاز اول: محمود معظمی، کارگردان فاز دوم و سوم: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.