دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

«کلاه قرمزی و دوستان» نوروز ۹۶ به تلویزیون برمی‌گردد

کلاه قرمزی*

سینماپرس: ایرج طهماسب که به تازگی از کانادا بازگشته، پیش‌تولید اولیه سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» را آغاز کرده است.

به گزارش سینماپرس،  با بازگشت ایرج طهماسب از کشور کانادا و فراهم شدن مقدمات اولیه، سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی»، برای نوروز ۹۶ آماده و روانه آنتن تلویزیون می‌شود.

سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» هفته آینده و به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی کلید خواهد خود و حمید طهماسب همراه با عوامل ثابت مجموعه، «کلاه قرمزی» نوروز ۹۶ را آماده نمایش می‌کنند.

«کلاه‌قرمزی» نام چند مجموعه‌ تلویزیونی و سینمایی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی ساخته می‌شود. طهماسب و جبلی که سال‌ها است در کنار هم به ساخت این مجموعه مشغول هستند، اولین بار در دهه هفتاد کلاه قرمزی را به برنامه «صندوق پست» آوردند. شخصیتی که به گفته حمید جبلی فکر نمی‌کردند زیاد موفق باشد اما برعکس تبدیل به ماندگارترین شخصیت عروسکی چند دهه اخیر شد و همچنان طیف گسترده‌ای از مخاطب‌ها را پای تلویزیون می‌نشاند.

از سال ۹۰ تا ۹۴، مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو سیما رفته و تنها سال گذشته بود که آذرمیدخت آذرهوش، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در پاسخ به پرسشی درباره جای خالی مجموعه «کلاه قرمزی» در کنداکتور شبکه دو که جزو برنامه های پربیننده هر سال بوده، گفت: «امسال هیچ طرحی از طرف عوامل برنامه‌ساز «کلاه قرمزی» به شبکه دو ارایه نشد. از طرفی این دوستان حاضر نبودند با اسپانسر کار کنند و سازمان صداوسیما هم درگیر مشکلات مالی است و ما هم با توجه به این مسایل پیگیر دوستان نشدیم.»

این در حالی است که پیش از این دنیا فنی‌زاده عروس‌گردان کلاه قرمزی که بیش از دو دهه کنار این عروسک بوده، در برنامه‌ای تلویزیونی از سرطانی عضله دست راست خود خبر داد. سرطانی که بیش از ۱۰ سال همراهش است و متاسفانه در سال‌های اخیر پیش‌روی داشته؛ طوری که فنی‌زاده برای درمان بیماری‌اش درگیر شیمی‌درمانی بوده است. دنیا فنی‌زاده در این برنامه تلویزیونی کلاه قرمزی را پسر بزرگ خود خواند و دوری از او را غیرممکن.

باید منتظر ماند و دید آیا طهماسب و جبلی برای مجموعه تازه و خود شخصیت تازه‌ای را به مجموعه عروسک‌های محبوب‌شان وارد می‌کنند یا با همان عروسک‌های قبلی به کارشان ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.