دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

سهیلی: در «محله گل و بلبل ۲» ایفای نقش خواهم کرد/ وضعیت برنامه های کودک در شرایط بسیار اسفباری قرار دارد

امیر سهیلی

سینماپرس: امیر سهیلی بازیگر تلویزیون و صداپیشه رادیو در رابطه با فعالیت های جدیدش گفت: به زودی قرار است در مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل ۲» ایفای نقش کنم که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و در ۹۰ قسمت ساخته خواهد شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: دکورهای این مجموعه تلویزیونی نسبت به فصل اول تغییراتی خواهد داشت و بازیگران جدیدی نیز علاوه بر بازیگران قدیمی به مجموعه اضافه خواهند شد و تمامی برنامه ریزی ها بر این اساس است که ورژن دوم این مجموعه بتواند مخاطبان وسیع تری را جذب کند.

سهیلی ادامه داد: داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، نادر سلیمانی، ابراهیم شفیعی، نعیمه نظام دوست و آرش میراحمدی بازیگران این مجموعه هستند و طی روزهای آینده کستنیگ این سریال تکمیل خواهد شد.

این هنرمند جوان سپس با بیان اینکه وضعیت برنامه های کودک در شرایط بسیار اسفباری قرار دارد اظهار داشت: زمانی تصمیم بر این شد که شبکه ۲، شبکه کودک شود و پس از آن شبکه دو به شبکه کودک و خانواده تغییر کرد و باز هم کار چندانی در این زمینه صورت نگرفت و متأسفانه کودک به طور کل در سینما و تلویزیون و عرصه فرهنگ و هنر ما به فراموشی سپرده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بی توجهی در حالی است که همواره در تمامی کشورهای دنیا به کودکان و نوجوانان بهای بسیاری داده می شود چرا که آن ها آینده سازان هر کشوری محسوب می شوند و باید به آن ها بهای بسیاری داد.

سهیلی سپس با بیان اینکه به زودی برای ساخت اولین فیلم سینمایی ام در مقام کارگردان اقدام خواهم کرد اظهار داشت: فیلمنامه این اثر را خودم در قالب یک اثر اجتماعی نوشته ام. من با درد مردم بسیار آشنا هستم و نمی توانم نسبت به این مسائل بی تفاوت عمل کنم. از آثار سینمایی ام فیلمنامه «اگه می تونی منو بگیر» است که آن را با محسن تنابنده نوشتم و دیگر آثارم که آثاری بسیار هنری بودند هنوز ساخته نشده اند.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: فیلمنامه ای که برای ساخت در نظر دارم مربوط به بخشی از خاطرات زندگی خودم می شود و قصه آن در لوکیشنی خاص روایت می شود. تمام سعی من بر این بوده تجربیات منحصر به فرد خود را به دور از تعصب بنویسم و به همین دلیل نگارش این اثر سالها به طول انجامید اما به زودی با به سرانجام رساندن دیگر کارهایم برای ساخت آن اقدام خواهم کرد. هنوز عنوانی برای این فیلم سینمایی انتخاب نکرده ام اما قطعاً از حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن بهره خواهم برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.