چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

اولین تجربه کارگردانی مانی باغبانی

«خرگیوش» به آخرین مرحله صداگذاری و موسیقی رسید

خریگوش

سینماپرس: «خرگیوش» اولین تجربه کارگردانی مانی باغبانی هم اکنون در آخرین مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری این فیلم در بهار امسال در سکوت خبری انجام شد و پس از آن حسن ایوبی تدوین فیلم را به پایان رساند. از مدتی پیش حسین مهدوی کار صداگذاری «خرگیوش» را آغاز کرده است.

همچنین دارا دارایی آهنگساز و سرپرست گروه «داماهی» که تاکنون تجربه های متعددی با گروه‌های مختلف داشته، هم اکنون مشغول ساخت موسیقی این اثر است.

فیلمنامه «خرگیوش» توسط مانی باغبانی منتقد و فیلمنامه نویس به نگارش در آمده و تهیه کنندگی این فیلم برعهده حبیب اسماعیلی است.

در خلاصه داستان این اثر که تجربه متفاوتی در حوزه سینمای کمدی به شمار می رود آمده است: هیچ شبی مثل امشب نیست...

در «خرگیوش» بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، پان ته آ سیروس، مانیا علیجانی با حضور همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، و مینا ساداتی به ایفای نقش می پردازند.

از عوامل تولید این فیلم که اولین نمایش آن در سی و پنجنمین جشنواره فیلم فجر است می توان به نویسنده و کارگردان: مانی باغبانی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: امین میر شکاری، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: دارا دارایی، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، مدیر تولید: مهدی چراغی، جلوه های ویژه: بهنام خاکسار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: احمد رضا شجاعی، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، فضای مجازی: آریان امیرخان، سرمایه گذار: بیژن لاهوتی و تهیه کننده: حبیب اسماعیلی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.