شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

پاکروان: امیدوارم برای «نیمه شب اتفاق افتاد» اتفاق های خوبی بیفتد/ مخاطب هدف من عامه مردم هستند

تینا پاکروان

سینماپرس: تینا پاکروان تهیه کننده و کارگردان سینما که به تازگی جدیدترین فیلمش با عنوان «نیمه شب اتفاق افتاد» روی پرده رفته است گفت: امیدوارم برای «نیمه شب اتفاق افتاد» اتفاق های خوبی بیفتد و ما بتوانیم در این ایام به خوبی دیده شویم.

کارگردان فیلم سینمایی «خانوم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه افزود: خوشبختانه سینمای ایران در سال جاری فروش نسبتاً خوبی داشته و همین مرا امیدوار کرده تا در ایام ماه های محرم و صفر فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» هم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

وی ادامه داد: مدت ها است تبلیغات این فیلم در فضای مجازی آغاز شده چرا که معتقدم روش تبلیغات نوین شده و فضای مجازی یکی از ابزاهایی است که می تواند مخاطبان انبوهی را برای تماشای یک فیلم جذب کند؛ همچنین با سازمان صدا و سیما هم مذاکراتی داشته ایم و احتمالاً به زودی تبلیغات ما در تلویزیون پس از انعقاد قرارداد آغاز خواهد شد.

پاکروان در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه مخاطب هدف من عامه مردم هستند اظهار داشت: این فیلم روایت چندین عشق غیرمتعارف است که تاکنون نمونه آن را در سینمای ایران شاهد نبوده ایم و من اطمینان دارم عشق های نامتعارف «نیمه شب اتفاق افتاد» برای مخاطبان جذاب است و می تواند آن ها را با خود همراه سازد. البته صرف روایت داستان های غیرمتعارف در این فیلم بدان معنا نیست که عموم مردم از این فیلم استقبالی نداشته باشند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» خاطرنشان کرد: تجربه فیلم سینمایی «خانوم» به عنوان اولین اثر سینمایی ام که روایتگر زندگی خانواده های امروزی بود و مخاطبانی خاص داشت مرا وادار کرد تا در فیلم جدیدم داستان ها و شخصیت های متعددی داشته باشم که عموم افراد جامعه را در بربگیرد و همگان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

وی تأکید کرد: در این فیلم زنان بسیار قدرتمند به تصویر کشیده شده اند و این مساله برخلاف باور برخی افراد است. از سوی دیگر اخلاق مداری در زنان نیز یکی دیگر از مسائل اساسی است که ما به آن توجه ویژه نشان داده ایم و داستان زنانی در شهر تهران را به تصویر کشیده ایم که هریک با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند اما هیچ گاه در زندگی شان خم به ابرو نمی آورند؛ البته این بدان معنا نیست که ما در این فیلم نگاهی منفی به مردان داشته باشیم و «نیمه شب اتفاق افتاد» را اثری «فمینیستی» بدانیم.

این سینماگر در پاسخ به این سوأل که آیا به دلیل حضور یکی از بازیگران فیلم در شبکه معاند «جم» این فیلم دچار ممیزی شده یا خیر گفت: خوشبختانه «نیمه شب اتفاق افتاد» بدون هیچ گونه سانسور و ممیزی روی پرده رفته است اما با توجه به بازخوردهایی که در ایام جشنواره فیلم فجر از مخاطبان گرفته بودیم بخش های جزئی از فیلم را خودمان اصلاح کردیم و این فیلم نسبت به نسخه جشنواره با ۴ دقیقه زمان کمتر روی پرده رفته است.

پاکروان در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده هستم که در ضمن تهیه کنندگی آن را هم بر عهده دارم و همچنین نگارش یک فیلمنامه دیگر را هم در دست دارم که در صورت مهیا شدن شرایط آن را جلوی دوربین خواهم برد.

گفتنی است؛ حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی، فرناز زوفا، دینا آبرون، علی تاجیک، محمد فیروزبخت، مهراب رضایی و شقایق فراهانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«نیمه شب اتفاق افتاد» داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزا است و تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی آن را تهیه کرده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: تینا پاکروان، تهیه کنندگان: تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، فیلمنامه :طلا معتضدی، تدوین: بهزاد مصلح، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجتبی وحیدی، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، طراح چهره پردازی: پرستو معینی، صدابردار: امین میرشکاری، فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، نورپرداز: داود محمدی، عکاس: احمدرضا شجاعی، مشاور رسانه‌ای : آیدا اورنگ، روابط مجازی: آریان امیرخان، منشی صحنه :سحر عقیقی، تصویر بردار پشت صحنه: معصومه صالح بیگی، مدیر تولید: مهدی چراغی، مدیر تدارکات: حامد آزادی، دستیار دو کارگردان: رضا عزیزی، مدیر صحنه: فروغ شاهسوند، دستیار صحنه و لباس: جواد فاضل، وحیده حیدری، دستیار اول فیلمبردار: اکبر مشکینی، گروه فیلمبرداری: فرزاد نه کاخ، سید ناصر میر خانی، امیر ساکی، امید کاییدی شادگان، مسئول دوربین: هومن سعیدی، دستیار صدا: کیومرث سبحانی، مجریان گریم: محمدرضا میر باقری، ساناز سرمدی، دستیار تدارکات: سعید آزادی، محمدرضا عیوضی، محسن حاج نبی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.