شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

اظهارات ابلهانه بازیگر هالیودی؛

جان وویت: با رای دادن به ترامپ آمریکا را نجات دهید!

جان ویت

سینماپرس: کلینتون قابلیت رئیس جمهور شدن را ندارد چون وقتی وزیر امور خارجه بود، مسئول اصلی حملات بنغازی بود. او از حمله تروریستی بنغازی خون روی دستانش دارد.

به گزارش سینماپرس، پدر آنجلیا جولی  بازهم ویدیویی منتشر کرده و دوباره به انتقاد از هیلاری کلینتون و رابرت دنیرو پرداخت. به گزارش  هالیوود ریپورتر، جان وویت روز پنج شنبه به حمایت خود از کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ ادامه داد و ویدیویی از خودش را به صورت آنلاین منتشر کرد که در آن از آمریکایی‌ها می‌خواهد هیلاری کلینتون را کنار بگذارند.


این ویدیوی سه دقیقه‌ای پر از کنایه‌هایی به کلینتون و وابستگی او به آمریکایی‌های ثروتمندی بود که از ثروت خود به عنوان «سلاح» استفاده کرده‌اند. وویت همچنین دوباره از رابرت دنیروی بازیگر انتقاد کرد و به رای دهندگان یادآوری کرد که به عنوان یکی از بزرگان صنعت فیلم، دنیرو دارد از امتیازهایش سوءاستفاده می‌کند. او گفت:‌ رابرت دنیرو یک میلیونر است و به هیچ وجه نمی‌تواند کسی را که نظری متفاوت دارد، تحمل کند.


به گزارش بانی فیلم وویت در ادامه به مسئله مهاجرت پرداخت و دوباره از کلینتون به خاطر حمایت از ابتکارهای پرزیدنت باراک اوباما انتقاد کردد. او گفت: هزاران پناهنده مانند سیلی ملت ما را در بر می‌گیرند و هیچ کس نمی‌تواند بگوید آدم خوب‌ها و آدم بدها کدام‌ها هستند. این مسئله اقتصاد ما را می‌کشد که همین حالا هم تحت ریاست جمهوری اوباما در پایین‌ترین حد خود در تاریخ قرار گرفته است. آن وقت هیلاری می‌گوید از ادامه دادن میراث اوباما مفتخر خواهد بود.


وویت علاوه بر این نقبی هم به برنامه حمایت از سلامت اوباما یا «اوباماکر» زد و به جو نفرت فعلی اشاره کرد، و البته اعتراض‌های فعلی و اعمال تروریست‌های بینادگرا را به آشوب داخل کشور نسبت داد. او اضافه کرد: ما شاهد این هستیم که مردم خودمان می‌سوزند و شهرهای‌مان غارت می‌شوند... همه‌مان شاهد هستیم که مردم پلیس‌های‌مان را می‌کشند. تروریست‌های اسلام‌گرا هزاران نفر را در کشورمان کشته‌اند.


در نیمه دوم ویدیو، وویت می‌گوید کلینتون قابلیت رئیس جمهور شدن را ندارد چون وقتی وزیر امور خارجه بود، مسئول اصلی حملات بنغازی بود. او از حمله تروریستی بنغازی خون روی دستانش دارد.


این ویدیو با این اخطار وویت به پایان می‌رسد که: با ریاست جمهوری هیلاری، ما لایحه دوم قانون اساسی و حق خود برای حمل سلاح را از دست خواهیم داد. آزادی دینی مورد حمله قرار خواهد گرفت. هیلاری سعی می‌کند تمام صداهای محافظه کار تلویزیون و رادیو را خاموش کند.
وویت در نهایت با ترامپ و خدا بیعت کرد و گفت تنها با بیشن ترامپ     است که آمریکا می‌تواند از:‌ مهم‌ترین انتخابات در تاریخ کشور جان سالم به در ببرد. او گفت: به این امید که خدا از حقیقت واقعی محافظت کند و دونالد ترامپ برنده این انتخابات ریاست جمهوری شود. او آمریکای ما را نجات خواهد داد و مسلماً دوباره آن را بزرگ خواهد کرد.


هفته پیش رابرت دنیرو در یک مصاحبه ویدیویی به شدت به ترامپ حمله کرد و با توجه به اخباری که درباره توهین به زنان از وی پخش شده بود گفت اگر دونالد ترامپ در برابرش بود با مشت به صورتش می‌کوبید. اما جان وویت به دنبال اظهار نظر دنیرو، در چند توییتر وی را به باد سرزنش گرفت و خواستار حمایت از ترامپ شد. در پاسخ به او دنیرو دوباره پیامی منتشر کرد و در آن بار دیگر ترامپ را کوبید و بعد هم جان وویت را به خاطر حمایت از او «متوهم» خواند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.