سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

«بوف کور» جمعه جلوی دوربین می‌رود/ مجید انتظامی مشاور موسیقی

سعید سعدی

سینماپرس: فیلم سینمایی «بوف کور» تازه‌ترین ساخته احمدرضا معتمدی روز جمعه (16 مهر) در تهران جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماپرس، سعید سعدی تهیه کننده درباره روند تولید فیلم گفت: روز جمعه فیلم در تهران جلوی دوربین می رود و علاوه بر تهران فیلم در بندرعباس هم فیلمبرداری خواهد داشت. فیلم چهار بازیگر اصلی دارد که نقش های این فیلم را حامد کمیلی، هومن برق نورد، اندیشه فولادوند و علی قمصری نوازنده تار هم در این فیلم بازی می کند و عهده دار یکی از نقش های اصلی است.

تهیه کننده فیلم «خشم و هیاهو» ادامه داد: «بوف کور» روایت تعامل دو گروه موسیقی سنتی و متال است و ما در این فیلم به بررسی این دو موسیقی توجه داریم برای استفاده مشاوره اساتید این حوزه از مشاوره مجید انتظامی  و یک گروه موسیقی متال «بند میدان آزادی» بهره می بریم.

سعدی درباره حضور در جشنواره فجر گفت: برنامه ریزی تولید بین 45 تا 50 جلسه فیلمبرداری است تدوین فیلم را همزمان انجام می دهیم که به جشنواره سی و پنجم فیلم فجر برسیم.

تعدادی از افرادی در فیلم همکاری دارند عبارتند از:

نویسنده  و کارگردان: احمدرضا معتمدی، تهیه کننده: سعید سعدی، مشاور تهیه: شاهرخ هدایتی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، دستیار برنامه ریز: مهدی قپانی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره: علی بهرامی فر، مدیر تولید: مجید بابایی و مدیر تدارکات: جواد سلیمانی.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.