یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

هیأت انتخاب دهمین جشنواره فیلم های ورزشی معرفی شدند

هیات انتخاب جشنواره فیلم های ورزشی

سینماپرس: از سوی دبیر جشنواره اعضا هیئت انتخاب دهمین جشنواره فیلم های ورزشی معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس؛ از سوی دبیر جشنواره هیئت انتخاب دهمین جشنواره فیلم های ورزشی معرفی شدند ،که اعضای هیئت انتخاب به ترتیب الفبا عبارتند از: مجید رضا بالا، علی رویین تن، سیمون سیمونیان، محسن علی اکبری و محمد مختاری.

این جشنواره که هرساله زیرنظر فدراسیون جهانی Ficts برگزار می شود امسال در ۲۷ آبان (۱۷ نوامبر) در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد و هر ساله آثار ورزشی ۱۱۴ کشور در بخش های سینمایی، تلویزیونی، مستند، تیزر و وله در این جشنواره به داوری گذاشته می شود.

دبیر خانه ی این جشنواره در ایران تا ۱۰ مهر فیلم های ورزشی تولید شده در ۴ سال اخیر را پذیرش و پس از داوری ، برگزیدگان را به عنوان نمایندگان آثار ورزشی ایران به این جشنواره معرفی خواهد نمود.

برگزیدگان دهمین جشنواره فیلم های ورزشی در بخش های فیلم کوتاه، مستند، داستانی بلند، تیزر تبلیغاتی و محموعه های تلویزیونی و رسانه های تصویری به عنوان نماینده ایران در جشنواره ایتالیا شرکت خواهند نمود.

نظرات

  • امیر محمد دهستانی ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۴
    0 0
    با سلام این آقایان جوایز برندگان آخرین دوره را هنوز نداده و نخواهند داد...و علی رغم اعتراض ما برندگان دارند با خیال آسوده دوره جدید را برگزار می کنند...واقعا در کشوری با حکومت اسلامی این حق کشی و توهین آشکار به فیلمسازان جای تاسف دارد. امیر محمد دهستانی کارگردان و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و البته برنده جایزه بهترین انیمیشن ورزشی در آخرین دوره!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.