یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

سریالی به کارگردانی احمد معظمی

ثریا قاسمی جلوی دوربین سریال «دیوار شیشه‌ای» رفت

سریال دیوار شیشه ای

سینماپرس: احمد معظمی اپیزود انتقام از سریال دیوار شیشه ای را به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و با بازی ثریا قاسمی کارگردانی می کند.

به گزارش سینماپرس، سریال «دیوار شیشه‌ای» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی مشترک راما قویدل، نوید مهین دوست و احمد معظمی مراحل تولید را سپری می کند. کارگردانی اپیزود انتقام به عهده معظمی است. در این اپیزود ثریا قاسمی، روح الله حق گو و محمد عمرانی بازی می کنند.
داستان این اپیزود درباره زندگی مادر و پسری است که بعد از سالیان زیادی سر و کله پدری پیدا می شود که تا به آن روز نبود. به گفته معظمی روح الله حق گو از بازیگران تئاتر است که بازی بسیار خوبی از خودش در این اپیزود به نمایش گذاشته است.


 
«دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد و به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می‌شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت‌و آمد دارند.
 
داستان ثابتی برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می‌پردازد.
در این سریال بازیگرانی چون شبنم قلی خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، کوروش تهامی، سیامک احصائی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورائی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی و ... در این سریال حضور دارند.
مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی به سفارش مرکز گسترش فیلم نامه نویسی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به نگارش درآمده است.
 
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.