یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

سریال «بازگشت» در هفته پایانی تصویربرداری/ ادامه فیلمبرداری در بام گرگان

سریال بازگشت

سینماپرس: سریال تلویزیونی «بازگشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری آخرین روزهای تصویربرداری را در بام گرگان پشت سر می گذارد.

به گزارش سینماپرس، بخش عمده ای از تصویربرداری «بازگشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری انجام گرفته است و این روزها در بام گرگان ادامه دارد و بازی بازیگرانی چون مجید مشیری، حسین عابدینی و قاسم زارع در این مجموعه به پایان رسیده است.

این مجموعه تلویزیونی که در ١٣ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای و با موضوعی اجتماعی و خانوادگی برای پخش در یکی از شبکه های سراسری تلویزیون آماده می شود، در هفته های گذشته در لوکیشن هایی چون امامزاده عبدالله (ع) و جنگل توسکستان گرگان تصویربرداری شد و بخش زیادی از تدوین آن که همزمان با تصویربرداری آغاز شده بود نیز انجام شده است.

اوایل هفته آینده تصویربرداری «بازگشت» به پایان خواهد رسید و بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، سوگل طهماسبی، امین گلستانه، مهری آل آقا و زهره حمیدی به ادامه ایفای نقش خود در این مجموعه خواهند پرداخت.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «بازگشت» آمده است: زندگی می گذرد با روزها و شب‌هایش، با اتفاقاتش و گذشته‌ای می سازد. گذشته‌ای که در زمان گم شده است، اما بعضی از گذشته ها دوباره در آینده اتفاق می افتند و ما را در زمان گم می کنند. 

حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، امین گلستانه، مهران رجبی، سوگل طهماسبی، مجید مشیری، حسین عابدینی ، قاسم زارع، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل آقا و نسرین نکیسا اسامی بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند

عوامل سریال «بازگشت» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: حسین عامری، نویسندگان: حسین عامری، رضا بهشتی، براساس طرحی از: مرجان اشرفی‌زاده، علی اصغری، برنامه‌ریز: امیر رونقی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، عکاس: نیما باستانی، مدیرتصویربرداری: ناصر کاووسی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، صدابردار: مجید هاشمی پور، طراح گریم: حسین اردستانی، تدوینگر: منوچهر صانعی، صداگذار: بابک حسناتی، موسیقی: احمد مهدی، مدیرتولید: عابد رنجبر، ناظر کیفی: رضا ایمانی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.