یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

از «زیر آسمان شهر» جدید چه خبر؟

مهران مهام

ایسنا: مهران مهام توضیحاتی را درباره‌ی ساخت سری جدید مجموعه‌ «زیر آسمان شهر» ارائه داد و تاکید کرد که عجله‌ای برای ساخت آن وجود ندارد؛ چرا که به دلیل سابقه‌ای که این مجموعه دارد، باید پخته‌تر روی آن کار کرد.

این تهیه‌کننده در عین حال از کلید خوردن مجموعه‌ی طنز «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در اواخر مهر ماه خبر داد و گفت: این مجموعه در حال نگارش و انتخاب بازیگر است.


مهام سپس درباره‌ی جزئیات ساخت مجموعه «زیر آسمان شهر» گفت: طراحی شخصیت‌ها به اتمام رسیده و در حال حاضر مشغول طراحی و قصه‌نویسی هستیم. پس از آنکه قصه‌ها تکمیل شدند آن را به صداوسیما ارائه می دهیم.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه آیا تمام شخصیت‌های مجموعه‌ی «زیر آسمان شهر» در سری جدید حضور خواهند داشت؟ توضیح داد: در سری جدید تعداد کمی از شخصیت‌ها حضور دارند و مابقی شخصیت‌های جدیدی هستند چراکه قصه‌ها باید کاملا به‌روز باشند.

او تاکید کرد: عجله‌ای برای ساخت مجموعه‌ی «زیر آسمان شهر» نداریم؛ چرا که تحقیقات زیادی باید روی آن صورت بگیرد.

مهام همچنین یادآور شد: با حمید لولایی گفت‌وگویی داشتیم و احساس کردیم «زیرآسمان شهر» یک برند بود که آن را به راحتی از دست دادیم و دوباره قرار است آن را بسازیم هر چند ساخت سری جدید آن کار خطرناکی است به این جهت که باید پخته‌تر و کار بهتری از قبل ارائه بدهیم.

بر اساس این گزارش، سری چهار سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان، تهیه‌کنندگی مهران مهام و نویسندگی سیروس میمنت در مرحله نگارش طرح است.

سریال «زیر آسمان شهر ۱ و ۲و ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهران غفوریان در دهه ۸۰ تولید شد. در «زیر آسمان شهر ۱» که سریالی آپارتمانی بود، بازیگرانی چون: حمید لولایی، ملکه رنجبر، مهران غفوریان، رضا ژیان، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی، نصرالله رادش، یوسف تیموری، معصومه کریمی، آرام جعفری، اشکان اشتیاق و ... به ایفای نقش پرداختند.

به گزارش ایسنا مهران غفوریان هم به تازگی با حضور در برنامه شیدایی شبکه دو با اشاره به خاطرات سریال «زیر آسمان شهر» خاطرنشان کرده است: زمستان امسال پیش تولید سری جدید این مجموعه آغاز می‌شود و تا حد امکان از همان بازیگران سری‌های قبلی استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.