سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

بهروز افخمی«سن‌پطرزبورگ ۲» را هم می‌سازد/آغاز فیلمبرداری با شروع سال جدید

فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی

سینماپرس: فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ ۲» به کارگردانی بهروز افخمی و با حضور بازیگران و عوامل پیشت دوربین سری اول این فیلم ساخته خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، حمید اعتباریان (تهیه‌کننده «سن‌پطرزبورگ») در مورد ساخت قسمت دوم فیلم «سن‌پطرزبورگ» می‌گوید: «به طور جدی در حال فراهم کردن شرایط برای شروع پیش‌تولید «سن‌پطرزبورگ۲» هستیم.»

اعتباریان افزود: «فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» با همان تیم قبلی ساخته خواهد شد و بهروز افخمی در جایگاه کارگردان و پیمان قاسم‌خانی به عنوان نویسنده فیلمنامه در این پروژه حضور خواهند داشت.»

این تهیه‌کننده در مورد آغاز پروژه و زمان فیلمبرداری به دیباچه می‌گوید: «از اواخر پاییز پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم و فیلمبرداری با شروع سال جدید شروع خواهد شد.»

بنا بر این گزارش؛ «سن‌پطرزبورگ ۱» را ابتدا قرار بود سامان مقدم کارگردانی کند و حتی فیلم وارد مرحله پیش‌تولید هم شده بود اما این کارگردان از پروژه کناره‌گیری کرد تا این کمدی برای مدتی سرنوشتی نامعلوم پیدا کند و حتی صحبت از کارگردانی پیمان قاسم‌خانی هم به میان بیاید اما به یک‌باره بهروز افخمی این فیلم را جلوی دوربین برد.

فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و یکی از کمدی‌های پرطرفدار سال ۱۳۸۸ لقب گرفت. بازیگران اصلی این فیلم: پیمان قاسم‌خانی، محسن تنابنده، بهاره رهنما و امین حیایی بودند.

منبع: دیباچه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.