یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به کارگردانی هادی محمدیان

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به مرحله تدوین رسید

فیلشاه

سینماپرس: تدوینگر انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم»، انیمیشن سینمایی «فیلشاه» را نیز تدوین خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، حسن ایوبی تدوین گر باسابقه سینمای ایران که تدوین انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را برعهده داشته است، برای دومین بار با گروه «هنر پویا» همکاری خواهد داشت و قرار است تدوین انیمیشن سینمایی «فیلشاه» را انجام دهد.


ایوبی که سابقه تدوین فیلم هایی همچون «من سالوادور نیستم»، «در مدت معلوم»، «روزگاری عشق و خیانت»، «زاپاس» و... را برعهده داشته، در هفته گذشته برای تدوین انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با گروه «هنر پویا» قرارداد همکاری امضا کرده است.

«فیلشاه» پروژه جدید گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که به تازگی با اتمام مراحل مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، وارد فاز تولید شده است.

در هفته های گذشته علاوه بر عوامل اصلی، ستار اورکی به عنوان آهنگساز «فیلشاه» معرفی شده بود و رایزنی با دست اندرکاران باسابقه و شاخص سینما برای تکمیل عوامل این فیلم همچنان ادامه دارد.

در توضیح اولیه «فیلشاه» آمده است: "در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود... ."

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ٥ میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.