سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

واکنش فرافکنانه رییس سازمان سینمایی به دو سوال؛

ایوبی: من در جریان نیستم، شورا اجازه نمایش نداده است!/ فیش حقوقی خود را با فیش مدیران قبلی منتشر می‌کنیم!/ آیا ایوبی از مبالغ دریافتی مدیرانش اطلاع دارد؟

حجت اله ایوبی

سینماپرس: شانه خالی کردن از بار مسئولیت و محول کردن آن به اعضای یک شورا، تبدیل به روالی معمول برای مدیران فرهنگی دولت تدبیر و امید شده و از همین روست که وزیر تقصیر اکران فلان فیلم مساله دار را به یک شورا منتصب می کند و معاونش توقیف فیلم دیگری را گردن همان شورا می اندازد. معلوم نیست این فرافکنی ها تا کجا ادامه خواهد داشت و چه زمانی «ولنگاری فرهنگی» توسط متولیان فرهنگی جدی گرفته می شود!

به گزارش سینماپرس، حجت‌الله ایوبی که در جمع خبرنگاران در مراسم امضای تفاهم‌نامه پروژه VOD حاضر شده بود درباره عدم صدور مجوز پروانه نمایش برای فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»، گفت: من این فیلم را ندیدم اما شورای پروانه نمایش اجازه نمایش فیلم را صادر نکرده است. شورای پروانه نمایش تنها مرجع صدور پروانه است.

ایوبی در پاسخ به این سؤال که فیلمنامه مجوز ساخت داشته و آیا بر اساس فیلمنامه فیلم ساخته شده است، گفت: بله فیلمنامه مجوز ساخت داشت اما اینکه چقدر بر اساس فیلمنامه فیلم ساخته شده باشد من در جریان نیستم، مسئولیت عزیزان است که آن را پیگیری کنند.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به این سؤال با توجه به گزارش‌های مطرح شده درباره حقوق بالای مدیران وزارت ارشاد آیا حاضر هستید فیش حقوقی خود را منتشر کنید، گفت: ما آمادگی کافی برای انتشار فیش حقوقی خود را داریم و اگر زمانی بخواهیم فیش حقوقی این دوره از مدیران را با فیش‌های حقوقی مدیران گذشته منتشر کنیم خواهید دید چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی درباره اعضای کمیسیون فرهنگی و ریاست آن و تعامل ارشاد با این کمیسیون، گفت: آقای پژمانفر در عرصه فرهنگ و هنر تجربه خوبی دارند و مشکلی در دوره گذشته نداشتیم و با دوستان به زبان مشترک رسیدیم. امیدواریم این زبان مشترک در این دوره نیز وجود داشته باشد و کمیسیون فرهنگی ما را همراهی کند.

وی درباره اصلاح فیلم (بارکد) روی پرده سینما، گفت: اگر توجهی دقیقی داشته باشید خواهید دید تعداد فیلم‌های در دوره‌های گذشته توقیف شده بود به مراتب کمتر شده، تلاش شده با اهالی هنر با تعامل برخورد کنیم و در مورد فیلم بارکد موسیقی فیلم دچار مشکل بود که با تعامل با تهیه‌کننده و وزارت ارشاد مشکل مرتفع شد.

نظرات

  • ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۵
    0 0
    خوب شاید فیش حقوقی هم عدد مناسبی رو نشان بدهداما جناب رییس بقیه دریافتی ها همیشه در فیش حقوق نیست و به عنوان مابه التفاوت میتون گرفت!!!
  • ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۰
    0 0
    آقای دکتر سلام لطفا این کار را حتما انجام بدید فیش حقوق یکی از مدیران دفاتر سینمای جوان را هم در کنار فیش خود و مدیرعامل سینمای جوان منتشر فرمایید
  • حجت ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۸
    0 0
    اگر راست باشد، اين فيش ها بينندگان بسيار زيادي خواهند داشت، اما به اين شرط كه تمامي پرداخت هاي مديران چه از سازمان و چه از موسسات تابعه آن سازمان و بخصوص از شركت تعاوني كارآفرينان فرهنگ و هنر با مديريت حصبايي و از موسسه رسانه هاي تصويري و خانه سينما و بنياد فارابي و ... اعلام گردد.
  • یاری ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۰۲:۰۹
    0 0
    لطفا یک گزارش از انواع دریافتی های مدیر سینما مستند در طول سال هم ارائه کنید .
  • ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۹
    0 0
    سلام طاعات شما قبول . در مورد این آقا سخن بسیار است. از بی تدبیری و عدم آگاهی گرفته تا عدم تسلط بر امور و ماست مالی کردن ها.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.