سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

اختصاصی سینماپرس؛

امین صدیقی به شایعات پایان داد / «شورجه» کارگردان و «میرعلایی» تهیه کننده قطعی سریال «موسی (ع)» شدند

امین صدیقی

سینماپرس: امین صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صدا و سیما از انتخاب «جمال شورجه» به عنوان کارگردان در سریال تاریخی «موسی (ع) » و تهیه کنندگی سید احمد میرعلایی در این سریال خبر داد و عنوان کرد اخبار منتشره توسط سایر رسانه ها قدیمی بوده است.

امین صدیقی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: با توجه به سوابق و تجارب آقای شورجه و همکاری ایشان در پروژه های زنده یاد سلحشور و اشرافی که به روند نگارش و آماده سازی مقدمات پروژه ی "حضرت موسی (ع)" داشتند، مقرر شد کارگردانی سریال را ایشان برعهده گیرند.

وی در ادامه افزود: همچنین سید احمد میرعلایی نیز بر اساس سوابق موفق تهیه کنندگی و مدیریتی در حوزه ی فیلم وسریال به عنوان تهیه کننده ی این سریال برگزیده شده است.

صدیقی در خصوص انتشار مصاحبه ای به نقل از وی که از عدم قطعیت انتخاب کارگردان این پروژه خبر داده بود گقت: مصاحبه ی منتشره برای اوایل اسفند ۹۴ بود که در مرحله انتخاب کارگردان و بررسی های لازم در این خصوص بودیم که دوستان رسانه ای طی روزهای گذشته از آن استفاده کردند که البته خواستار اصلاح آن خبر نیز شدیم.

به گزارش سینماپرس، پیش از این جمال شورجه طی گفتگویی در این خصوص اظهار داشت: تا به حال جناب آقای سیداحمد میرعلایی به عنوان تهیه کننده از سوی صداوسیما مشخص شده است و بنده حقیر نیز کارگردانی کار را برعهده خواهم داشت. همچنین شورجه اظهار داشته بود که سلحشور کارگردان معنوی این اثر باقی خواهد ماند.

وی افزود: در حال حاضر نیز در حال چانه‌زنی با مرکز امور نمایشی سیما برای تأمین اعتبار هستیم. به هر جهت این سریال بودجه سنگینی دارد و با توجه به شرایط فعلی، تلویزیون به تنهایی نمی‌تواند هزینه تولید آن را برعهده بگیرد. به همین دلیل صداوسیما در حال رایزنی با چند نهاد است تا بتوانیم کار را با سرعت بیشتر تولید کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.