جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

علیخانی: درصدد اکران «آبنبات چوبی» و «آس و پاس» در زمان مناسب هستیم

عبدالله علیخانی در نشست خبری فیلم سینمایی«آبنبات چوبی»

سینماپرس: عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما گفت: مدت های طولانی است برای اکران فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» به کارگردانی حسین فرحبخش وارد مذاکره شده ایم اما متأسفانه هنوز زمان اکران این اثر سینمایی قطعی نشده اما درصدد هستیم تا این فیلم و «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان را در یک زمان مناسب به اکران برسانیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «مردی که موش شد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هر تهیه کننده ای مایل است تا فیلمش در بهترین زمان ممکن اکران شود و بعد از اکران نوروزی مهمترین اکران در حال حاضر عید سعید فطر و فصل تابستان است که امیدواریم بتوانیم «آبنبات چوبی» را در این زمان به اکران برسانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه این اثر سینمایی قصه جذابی دارد و بر اساس بازخوردهایی که در ایام برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر داشتیم اطمینان دارم که «آبنبات چوبی» آنقدر پتانسیل دارد که هر زمان روی پرده برود بتواند مخاطبان انبوهی را به سالن های سینما بکشاند؛ اما دلیل اصلی اینکه هنوز زمان قطعی اکران این فیلم مشخص نشده این است که ما قصد داریم برای احترام به مخاطب با وسواس و دقت زیادی بهترین سرگروه سینمایی را برای فیلم در نظر بگیریم.

علیخانی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به ادامه داشتن مراحل فنی فیلم سینمایی «آس و پاس» جدیدترین ساخته سینمایی آرش معیریان اظهار داشت: فیلمبرداری این اثر سینمایی اواخر اسفندماه به پایان رسید و این روزها تیم تولید درگیر مراحل فنی هستند و پس از آماده نمایش شدن فیلم سریعاً برای اکران آن اقدام خواهیم کرد. مستانه مهاجر این روزها مراحل پایانی تدوین «آس و پاس» را انجام می دهد و به زودی با انتهاب صداگذار و آهنگساز بخش نهایی فنی فیلم نیز به پایان خواهد رسید.

این تهیه کننده سینما افزود: «آس و پاس» یک کمدی – فانتزی است که رویارویی یک پسرک آس و پاس با شیخی عرب را بازگو می کند و جمعی از بهترین بازیگران سینمای کشور از جمله محمدرضا شریفی نیا، لیلا بلوکات، حسام نواب صفوی، بهاره رهنما، مهران غفوریان و... در این فیلم ایفای نقش می کنند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «زندگی خصوصی» در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: با توجه به سوژه و مضمون و فضای فیلم بهترین زمان ممکن برای اکران «آس و پاس» در فصل تابستان است که امیدوارم با همکاری سرگروه های سینمایی و شورای صنفی نمایش بتوانیم این فیلم را در فصل تابستان روانه اکران کنیم.

گفتنی است سایر عوامل تولید این اثر سینمایی عبارتند از: تهیه کننده: عبداله علیخانی/ کارگردان: آرش معیریان/ نویسنده: اصغر نعیمی/ مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی/ صدابردار: بابک اخوان/ طراح چهره پردازی: شهرام خلج/ مجری طرح: پیمان حمیدی/ مدیرتولید: مهدی چراغی/ مدیر برنامه ریزی: کریم امینی/ دستیار اول کارگردان: مریم بحرالعلومی/ طراح صحنه: رامین غفوری/ طراح لباس: گلناز گلشن/ طراح جلوه های ویژه کامپیوتری: علی تصدیقی/ طراح حرکات بدلکاری: امیر بدری// منشی صحنه: آزاده جهانبخش/ دستیار دوم کارگردان: حسین فهیم زاد/ تصویربردار پشت صحنه: هنگامه زارع / گروه صدا: حسین شریفی- رسول هادی/ گروه چهره پردازی: مهیار اعرج- زهرا فردی پور/ دستیار صحنه: فریاد صالحی/ دستیار لباس: زهره رحمانی/ گروه فیلمبرداری: مجتبی حسین زاده – حسین قطاء – مجید حسین زاده – فرهاد نصراللهی- نوید ده بالایی- هومن سعیدی / تدوین: مستانه مهاجر/ مدیر تدارکات: حامد آزادی / گروه تدارکات: حسین سرمدی – شاپور صفدری – احد صادق / ترابری: نعمت آقایی- حسن عنبرستانی- سعید سرمدی- فریدون عبداله نژاد- مصطفا خانی – اکبر دهقان- حسن محمدی. محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.