سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد؛

ابراز تعجب «لطیفی» از حذف سریال «پادری» در نوروز ۹۵/ امیدوارم مسئولان صدا‌و‌سیما دلیل قانع کننده داشته باشند

محمدحسین لطیفی در نشست خبری سریال «تنهایی لیلا»

سینماپرس: محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون که قرار بود در ایام نوروز با سریال «پادری» یا همان «دودکش ۲» مهمان خانه های مردم باشد در پی تغییر ناگهانی و حذف سریالش از پخش در ایام نوروز ۱۳۹۵ گفت: امیدوارم مسئولان صدا و سیما برای تصمیمات لحظه ای خود دلیل قانع کننده داشته باشند؛ ما این سال ها به دلیل این تصمیمات ناگهانی ضربه های زیادی را متحمل شده ایم.

کارگردان فیلم سینمایی «روز سوم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «پادری» برای پخش در ایام نوروز هیچ مشکلی نداشت و تولید این سریال طبق برنامه ریزی های انجام شده در حال پیشرفت بود و ما از نظر زمانی کاملاً با پخش به صورت همزمان جلو می رفتیم و من نمی دانم که به چه دلیل تصمیمات ناگهانی این گونه زحمات ما را زیر سوأل می برد؟

لطیفی سپس با بیان اینکه تنها شک من به تغییر ناگهانی حذف «پادری» از پخش نوروزی عدم داشتن اسپانسر مالی است اظهار داشت: سازمان صدا و سیما از سریال هایی که اسپانسر خصوصی دارند حمایت های جدی تری می کند و از آنجا که احتمالاً سریال «قرعه» اسپانسر مالی دارد و شرط اسپانسر هم پخش در ایام نوروز بوده است مسئولان سازمان صدا و سیما تصمیم به پخش این سریال در ایام نوروز ۱۳۹۵ گرفته اند.

این کارگردان تأکید کرد: قطعاً اگر سریال جایگزین شده به جای «پادری» در ایام نوروز پخش نمی شد سازمان صدا و سیما بسیار مقروض می شد و همین مسأله مدیران این سازمان را به تصمیماتی این چنینی وادار کرده است.

وی در خاتمه افزود: امیدوارم مسئولان سازمان صدا و سیما کمی بیشتر به سریال های مستقل بها بدهند و به جای حمایت های بی دلیل از سریال های دارای اسپانسر سعی کنند که کمبودهای مالی خود را از بخش های دیگری جبران نمایند؛ در هر صورت با استناد به این ضرب المثل که صلاح مملکت خویش خسروان دانند معتقدم که این مردم هستند که در زمان پخش سریال ها نشان می دهند که چه آثاری دارای محبوبیت بیشتری است و برای آن ها جذابیت دارد.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان «پادری» آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزديك به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی مي كند با اجاره ی یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او كه با انبوهي از فرشهاي نشسته روبرو است، دردسرهاي جديدي برايش رخ مي دهد.

دراین سریال هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، بازیگر خردسال زینب فلاحت پیشه به ایفای نقش می پردازند.  
 
از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به: فریبا طالبی، صدرالدین حجازی، آتیه جاوید، نصرت میر عظیمی، مهدی دانایی مقدم حسین قاسمی فرد، حسام خلیل نژادی، جواد جوینده میرزا، سید جلال طباطبایی، علیرضا درویش، جهانگیر اژدری، مجید خدایی، مجتبی اکبری نژاد، محمدرضا نیلی، سعید فکری، امیر محرابی، مجید سیفی، امیر میرباقری، احسان سعادتی و... اشاره کرد.  

عوامل تولید این مجموعه عبارتنداز:کارگردان:محمد حسین لطیفی، تهیه کننده:سید محمود رضوی، نویسنده:کوروش نریمانی، مشاور تهیه:محمد صادق آذین، مدیر تولید:مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری:امیر کریمی، طراح صحنه ولباس:محسن نوروزی، طراح گریم:ایمان امیدواری، صدابردار:علی عدالت دوست، سرپرست گروه کارگردانی:علیرضا نجف زاده، مشاور اجرایی کارگردان:امیر عباس لطیفی، مدیر برنامه ریزی:علی صابری،   دستیار تهیه :فیاض هوشیار، دستیار تولید:کامیاب متولی، مدیرتدارکات:حسین فیض آبادی، منشی صحنه:رضا بقایی، عکاس مهدیه لطیفی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی و مجری طرح:موسسه سینمایی سیمای مهر.

نظرات

  • mmmmm ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۶
    0 0
    خجالت داره بخدا زحمت کشیده بودند ولی آقای لطیفی متشکرم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.