یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

در گفتگو با خبرنگار ما اعلام شد؛

اولین فیلم سینمایی یک فیلمنامه نویس؛ در آستانه تولید/ عباسی: برای «زهرمار» درخواست پروانه ساخت داده‌‍ ام

پیمان عباسی*

سینماپرس: پیمان عباسی فیلمنامه نویس کشورمان گفت: در صورت صدور پروانه ساخت، سال آینده «زهرمار» را به عنوان اولین اثر بلند سینمایی ام جلوی دوربین می برم. در حال حاضر درخواست پروانه را به سازمان سینمایی داده و مجوز کارگردانی خود را نیز دریافت کرده ام.

فیلمنامه نویس سریال «قلب یخی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «زهرمار» فیلمی کمدی-اجتماعی است که به معضل و حواشی اعتیاد در خانواده ها اشاره می کند و در آن داستان چند توزیع کننده مواد مخدر روایت می شود ؛ البته ذکر این نکته ضروری است که ما از منظر جدیدی نسبت به این معضل نگاه کرده ایم که برای مخاطبان جذاب باشد.

فیلمنامه نویس فیلم سینمایی «توفیق اجباری» خاطرنشان کرد: کمدی هایی که این روزها با موضوعات تلخ ساخته می شوند چندان به ذائقه مخاطبان ایرانی خوش نمی آیند؛ در ادبیات ما به این گونه آثار «گروتسک» می گوییم که سوژه هایی همچون مرگ، اعتیاد و... را دستمایه ای برای شوخی قرار می دهند و تنها در صورتی که نگاه درستی پشت این آثار وجود داشته باشد می توانیم امید به موفقیت آن ها در جذب مخاطبان داشته باشیم.

فیلمنامه نویس سریال «بچه های نسبتاً بد» سپس از فرهاد گلی به عنوان تهیه کننده «زهرمار» نام برد و گفت: من و آقای گلی تمام تلاش خود را می کنیم که این اثر سینمایی بتواند مخاطبان زیادی را به سالن های سینما بکشاند.

این فیلمنامه نویس با سابقه سینما و تلویزیون در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه نگارش همزمان چند فیلمنامه را در دست دارم اظهار داشت: یکی از آثاری که این روزها با خانم فرناز اسدی به عنوان یک دکتر روانشناس در دست نگارش داریم اثری سایکودرام است که تاکنون مشابه آن در سینمای ما تولید نشده است.

وی ادامه داد: دکتر اسدی به دلیل اینکه پرونده های زیادی از بیماران را زیر دست شان داشتند مرا با موضوعات جالبی در این حوزه آشنا کردند که در نهایت ما به سوژه ورود به یک آسایشگاه روانی رسیدیم که قطعاً برای مخاطبان می تواند تکان دهنده، جذاب، باورپذیر و حیرت برانگیز باشد.

فیلمنامه نویس فیلم سینمایی «پرتقال خونی» در خاتمه این گفتگو افزود: همچنین فیلمنامه سینمایی «جوگندمی» به تهیه کنندگی احمد احمدی را آماده تولید دارم و از سوی دیگر فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی که یک عاشقانه ناب است این روزها در حال تولید است و اطمینان دارم که مخاطبان از آن استقبال زیادی را به عمل خواهند آورد.

نظرات

  • mahtab ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۰
    0 0
    peyman abbassi yek nevisande tavanmand ba fekr va emroozist . ba dard jamee ashna va filmname hash che dar ghaleb tanz va che ejtemaee ba fekr va zarif neveshte shode . barash arezooy moafaghit va derakhshesh bishtari ra arezo daram .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.