شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

محسن وزیری به سینماپرس خبر داد:

«جواد رضویان» بازیگر اصلی «هفت خط» شد

جواد رضویان در نشست خبری دومین جشنواره گزارش یک نگرانی

سینماپرس: سیدمحسن وزیری تهیه کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت جدیدترین اثر سینمایی اش با عنوان «هفت خط» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی را از سازمان سینمایی دریافت کرده است در رابطه با روند تولید این فیلم گفت: «هفت خط» این روزها در حال بازنویسی است و جواد رضویان در نقش اصلی آن حضور خواهد داشت.

تهیه کننده فیلم سینمایی «بادام های تلخ» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «هفت خط» فیلمی خانوادگی و در ژانر طنز است و قدرت الله صلح میرزایی این روزها در حال بازنویسی نهایی فیلمنامه است. این اثر نهایتاً تا اوایل اسفندماه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی سپس با بیان اینکه «هفت خط» برای فیلمبرداری نیاز به فصل خاصی ندارد اظهار داشت: ما برای تولید این فیلم عجله ای نداریم و می خواهیم که فیلم مان را برای بهتر دیده شدن با صبر و حوصله و به بهترین شکل ممکن جلوی دوربین ببریم.

وزیری با اشاره به داستان فیلم سینمایی «هفت خط» گفت: این فیلم در ارتباط با دو نفر است که شبیه یکدیگر هستند و بر اثر اتفاقی جا به جا می شوند و همین موضوع باعث اتفاقات کمیکی در فیلم می شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» تأکید کرد: تمامی تلاش من و آقای صلح میرزایی بر این است که از حضور بازیگران مطرح و نام آشنای سینمای کمدی در «هفت خط» بهره مند شویم تا هرچه بیشتر بتوانیم مخاطبان را ترغیب به تماشای این فیلم کنیم؛ البته متأسفانه طی سال های اخیر به دلیل اینکه بازیگران آثار کمدی برای مخاطبان تکراری شده اند دیگر استقبال چندانی از آثار سینمای کمدی صورت نمی گیرد و از این رو نیاز است تا تلویزیون مانند گذشته نسبت به معرفی چهره های جدید کمدی و طنز اقدام کند چرا که تجربه ثابت کرده کمدین هایی که از طریق تلویزیون معرفی می شوند تا سال ها می توانند برای مردم جذابیت داشته باشند.

این تهیه کننده سپس از ۴۰ جلسه فیلمبرداری برای «هفت خط» خبر داد و گفت: تمامی لوکیشن های این فیلم سینمایی در شهر «تهران» است و ما تلاش داریم تا بلافاصله پس از پایان فیلمبرداری این اثر را به اکران برسانیم.

وزیری سپس از مجتبی رحیمی به عنوان مدیر فیلمبرداری «هفت خط» خبر داد و گفت: بنا به صحبت های انجام شده با آقای صلح میرزایی تلاش داریم از گروه قبلی فیلم ایشان در این فیلم استفاده کنیم البته هنوز قراردادی میان عوامل فنی امضا نشده است و پس از قطعی شدن لیست عوامل نام افراد را رسانه ای خواهیم کرد.

گفتنی است؛ سيدمحسن وزيري در سال ۱۳۲۵ در شهر قم به دنيا آمد. «دریاکنار»، «کالسکه»، «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ازدواج غیابی»، «حادثه در کندوان» و... از جمله آثاری است که وی تاکنون تهیه کنندگی آن ها را بر عهده داشته است.

نظرات

  • سارا ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۵
    0 0
    واییییییییییییییییییییی!!!! بازهم داستان تکراری...حتما اینم از زاویه جدید میخواد نگاه کنه!!! از گمگشته و سریال فخیم زاده و کلی تله فیلم بگیر با این ایده: این فیلم در ارتباط با دو نفر است که شبیه یکدیگر هستند و بر اثر اتفاقی جا به جا می شوند و همین موضوع باعث اتفاقات کمیکی در فیلم می شود بکم خلاقیت تو نوشته ها بد نیست!! چه مریضی سینمای ما گرفته که حتما باید کارگردانان نویسنده همون فیلم هم باشند؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.