دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به کارگردانی احسان سلطانیان

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آنها» به پایان رسید/خلق فضایی کاملا زنانه با بازی شبنم مقدمی

فیلم سینمایی «آنها»

سینماپرس: فیلم سینمایی «آنها» به کارگردانی احسان سلطانیان و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان پس از ۵۰ جلسه فیلمبرداری در اصفهان و در سکوت خبری به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس،فیلم سینمایی «آنها» به کارگردانی احسان سلطانیان و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان پس از ۵۰ جلسه فیلمبرداری در اصفهان و در سکوت خبری به پایان رسید. و گروه سازنده تلاش می کنند تا با آغاز مراحل فنی تدوین و صداگذاری، فیلم را برای حضور در جشنوارۀ فیلم فجر آماده کند.

این فیلم که نخستین فیلم بلند احسان سلطانیان در سینمای داستانی است، زندگی سه زن را روایت می کند و با خلق فضایی کاملاً زنانه سعی دارد تا تصویرگر منصفی برای جامعه زنان ایرانی باشد.

احسان سلطانیان کارگردان و مدرس دانشگاه و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تهیه کنندگی و کارشناسی کارگردانی از دانشگاه صدا و سیمای تهران است که تجربۀ کارگردانی تله فیلم "شور آوا" و ساخت چندین فیلم کوتاه داستانی را در کارنامۀ خود دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:«آنها می خواهند به گونه‌ای زندگی کنند تا شبیه دیگران نباشند!».

شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور و  هدی زین العابدین شخصیت های سه زن و محوری این فیلم را نقش آفرینی می کنند و جلال فاطمی، سعید داخ، مائده طهماسبی، امیرحسین آرمان، حسن فرضی پور، نیوشا مامنی، افسانه ناصری، سعید رودبارکی، مرتضی خانجانی، اسماعیل زنگل گیاه، نرگس صابری و سیامک  اطلسی از دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده فیلمنامه و کارگردان: احسان سلطانیان، تهیه کننده: داریوش باباییان، مدیر فیلمبرداری: علی اللهیاری، مدیر تولید: رحمت عبداله زاده، تدوین: مستانه مهاجر، صدابردار: علی عدالت دوست، عکاس: امین رنجبر صداگذاری: محمود موسوی نژاد، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمید همتی، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، منشی صحنه: مژگان قاضی زاده، مدیر تدارکات: شاهین رادفر. مجری طرح و جانشین تهیه کننده: فروزان جنیران. سرمایه گذاران: دکتر ناصر پور ابراهیم، فروزان جنیران.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.