دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

جدیدترین شنیده ها از فیلم سعید چاری

حضور خمسه و مهرانفر در جمع «۱۷۵ غواص»؛ یکی در نقش پدر ۴ شهید و دیگری در لباس روحانی!

خمسه-مهرانفر

سینماپرس: فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» به کارگردانی سعید چاری در حالی به زمان کلید خوردن نزدیک می شود که بر اساس جدیدترین شنیده ها گویا قرار است علیرضا خمسه و احمد مهرانفر دو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با ایفای نقشی متفاوت در این فیلم بازی کنند.

براساس شنیده های خبرنگار سینماپرس گویا قرار است علیرضا خمسه کمدین مطرح سینما و تلویزیون در این فیلم نقش پدر ۴ شهید را بازی کند که خود پس از شهادت آخرین فرزندش در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا می کند؛ همچنین احمد مهرانفر نیز که با سریال پرطرفدار «پایتخت» توانسته بیش از گذشته در بین مخاطبان به محبوبیت دست پیدا کند قرار است در «۱۷۵ غواص» در نقش متفاوت یک روحانی مازندرانی ظاهر شود که برای او تجربه ای نو محسوب می شود.

این در حالی است که پیش از این از پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینمای کشور به عنوانی یکی از بازیگران اصلی «۱۷۵ غواص» نام برده می شد که حمید فرخ نژاد به تازگی جای او را گرفته و به غیر از او هنرمندانی همچون پولاد کیمیایی، دانیال عبادی، مهدی باقربیگی، فرشید نوابی، مجید حاجی زاده و سیدجواد هاشمی نیز قرار است در این فیلم بازی کنند. البته گویا خمسه و مهرانفر هنوز قراردادی را با عوامل این فیلم امضا نکرده اند و قرار است پس از توافق نهایی اسامی آن ها همراه با بازیگران جدید به صورت رسمی توسط تیم تولید فیلم منتشر شود.

سعید چاری که چند سالی است به عنوان کارگردان در سینما و تلویزیون فعالیت می کند گویا می خواهد علاوه بر اینکه در جدیدترین فیلم سینمایی اش از حضور بازیگران مطرح و نام آشنای سینمای کشور استفاده کند از تجهیزات به روز و مدرن سینمایی به ویژه در زمینه فیلمبرداری نیز بهره ببرد؛ به تازگی شنیده شده که یک سری ادوات پیشرفته برای فیلمبرداری «۱۷۵ غواص» از خارج از کشور قرار است وارد شود تا ما شاهد فیلمی در سطح «نجات سرباز رایان» به لحاظ فیلمبرداری باشیم.

همچنین گویا عوامل این فیلم سینمایی تصمیم خود را گرفته اند تا از حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر منصرف شده و آن را در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت رونمایی کنند و بعد از آن فیلم را به اکران عمومی برسانند.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: عملیات «کربلای ۴» لو می‌رود و بخاطر این خیانت، لشگری که فرمانده ای آن را حبیب و حاج عبدالرضا بر عهده داشتند گرفتار عراقی ها شده و زمین گیر می‌شوند. در نتیجه این حرکت همه رزمنده‌ها شهید و مجروح شدند. در این حال حاج عبدالرضا می‌خواهد نیروهایش را به عقب برگرداند اما حبیب مجروحین را تنها نمی گذارد... سالها می‌گذرد و حبیب بر نمی‌گردد تا اینکه در سال ۹۴ پیکر حاج حبیب توسط حاج عبدالرضا که اکنون رئیس تفحص است در یک گور دسته جمعی پیدا می‌شود که ۱۷۵ غواص دست بسته را که زنده به گور شده بودند به خاک وطن باز می‌گرداند...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.