سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

چه کسانی در «یادم تو را فراموش» بازی می‌کنند؟

شنیده های سینماپرس از حضور یک خواننده پرطرفدار پاپ در فیلم جدید «عطشانی»

کنسرت موسیقی مازیار فلاحی در برج میلاد

سینماپرس: پروانه ساخت فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و قرار است به زودی در تهران جلوی دوربین برود.

بر اساس شنیده های خبرنگار سینماپرس گویا قرار است میلاد کی مرام یکی از نقش های اصلی این فیلم سینمایی را بازی کند و مازیار فلاحی خواننده پرطرفدار پاپ کشور نیز ایفاگر یکی دیگر از نقش های این فیلم سینمایی باشد؛ این در حالی است که فلاحی ساخت موسیقی این عاشقانه سینمایی را که بنا به اظهارات کارگردانش عاشقانه ترین فیلم سینمایی پس از انقلاب خواهد شد نیز بر عهده دارد.

شاید جالب ترین مورد در رابطه با چیدمان عوامل این فیلم حضور پیمان عباسی فیلمنامه نویس مشهور سینما و تلویزیون به عنوان یکی از شخصیت های اصلی این اثر سینمایی باشد. عباسی که تاکنون ده ها فیلمنامه مطرح سینمایی و تلویزیونی را نوشته است بعد از سال ها حضور در این عرصه قصد دارد خود را به عنوان بازیگر نیز محک بزند؛ این در حالی است که بنا به شنیده ها پیش از این قرار بود زنده یاد سیدعلی طباطبایی که چندی قبل به دیار باقی شتافت نیز در این اثر سینمایی عاشقانه نقش آفرینی کند.

این اثر سینمایی در حالی پروانه ساخت دریافت کرده است که علی عطشانی از دو سال گذشته تاکنون هنوز موفق به اکران دو فیلم سینمایی خود با عناوین «نقش نگار» و «پارادایس» نشده و فیلم دیگرش با عنوان «مغز نارنجی» این روزها در مرحله تدوین قرار دارد و برای حضور در ماراتن جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

بر اساس شنیده ها عطشانی علاقه زیادی به فیلمنامه «یادم تو را فراموش» دارد و از این رو می خواهد در فرصت مناسب و مکفی این اثر سینمایی را جلوی دوربین ببرد و چندان توجهی به رسیدن این فیلم به جشنواره سی و چهارم ندارد!

تاکنون حضور وحید مهین دوست به عنوان دستیار اول و برنامه ریز در این اثر سینمایی قطعی شده و تیم تولید کننده «یادم تو را فراموش» در حال مذاکره با بازیگران مشهور سینما هستند تا این فیلم بتواند با حضور تعدادی ستاره سینما جلوی دوربین برود.

گفتنی است؛ عطشانی تاکنون فیلم‌های سینمایی «دموکراسی تو روز روشن»، «آقای الف»، «تلفن همراه رییس جمهور»، «پارادایس»، «نقش نگار»، ‌ «یک قدم تا خدا» و «در امتداد شهر» را کارگردانی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.