یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

«علیرام نورایی»؛ در انتظار فاز دوم تولید فیلم سینمایی «Ctrl+c»/ ساخت اثری حادثه‌ای در سکوت خبری

علی رام نورایی درغرفه خبرگزاری سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: این روزها به تازگی بازی در فاز اول فیلم سینمایی «Ctrl+c» به کارگردانی «ایمان تحسین» را به پایان رسانده و در انتظار آغاز فاز دوم هستم

بازیگر فیلم سینمایی «قلاده های طلا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: فیلم سینمایی «Ctrl+c» اثری در ژانر سینمای اکشن است که نمونه آن را تاکنون در سینمای کشور مشاهده نکرده ایم؛ کارگردان این فیلم بسیار خوش فکر است و با ایده های نو و خلاقانه در حال ساخت فیلمی است که می تواند باعث دیده شدن سینمای ایران در سراسر دنیا شود

وی با اشاره به داستان این فیلم سینمایی اظهار داشت: این فیلم که داستان آن در زمان آینده می گذرد به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در سال های آتی می پردازد و نشان می دهد که کشور ما به یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا در عرصه قدرت نظامی بدل شده است و همه دنیا نگاه شان به سمت کشور ما است.

نورایی سپس خاطرنشان کرد: از آنجا که فیلم قدرت نظامی ما را به رخ جهانیان می کشد و اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در آن حرف اول را می زند برای حضور در آن به خودم می بالم.

بازیگر فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» از حضور ارشا اقدسی بدلکار بین المللی در این اثر سینمایی خبر داد و گفت: بازی در این فیلم برای من بسیار دشوار بود که با حضور و کمک های بسیار خوب ارشا اقدسی توانستم به خوبی از پس بازی در فاز اول این فیلم سینمایی که کلاً صحنه های اکشن فیلم را در بر می گرفت برآیم و این روزها در انتظار کلید خوردن فاز دوم این فیلم هستم و امیدوارم که «Ctrl+c » بتواند حضوری چشمگیری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر داشته باشد.

این بازیگر سینمای ایران سپس از پایان بازی در فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی خبر داد و اظهار داشت: این فیلم یکی از آثار شاخص و درخشان سینمای ایران است که داستان آن به حدود ۱۰۰ سال قبل و زمان جنگ جهانی اول باز می گردد؛ من در این فیلم شخصیت «محمدجواد» را بازی می کنم که رسماً ما به ازای بیرونی ندارد و مستند نیست اما شخصیتی شبیه به بزرگانی همچون میرزا کوچک خان جنگلی و ستارخان و باقرخان دارد و از این رو برای بازی در این نقش بسیار افتخار می کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» در همین رابطه افزود:  این فیلم مربوط به حوادث جنگ جهانی اول است که منجر به اتفاقات بسیار تلخی در کشورمان شده و جمعیت ایران را به نصف می رساند. اتفاقاتی مثل قحطی و امراضی که در پی آن گریبان گیر جامعه می شوند در این فیلم به خوبی به تصویر کشیده شده اند. بریتانیا که به ایران نفوذ پیدا کرده تمامی هستی و آذوقه مردم را به ارتش خود می دهد و همین باعث می شود امراضی مانند تیفوس، وبا، حصبه و... به جان ملت بیفتد و جمعیت ایران بدون یک تیراندازی به نصف برسد!

نورایی در رابطه با روند تولید «یتیم خانه ایران» گفت: من از چند ماه قبل از تولید «یتیم خانه ایران» ارتباط مستمری با آقای طالبی داشتم و می خواستم که به شخصیت این فرد دست پیدا کنم؛ ایشان سال ها برای نگارش فیلمنامه زحمت کشیده بودند و چندین کتاب برای مطالعه تاریخ معاصر در اختیار من گذاشتند که توانست مرا را برای بازی در این فیلم به خوبی یاری کند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو از بازی در سریال «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی برای پخش در شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت: «آسپرین» سریالی اپیزودیک است و به صورت فصلی روانه شبکه نمایش خانگی می شود؛ «آسپرین» در ۶ فصل ساخته می شود که ساخت فصل آن به طور کلی به پایان رسیده و این روزها در انتظار کلید خوردن فصل دوم این سریال هستیم.

بازیگر فیلم سینمایی «استرداد» در رابطه با سبک این سریال خاطرنشان کرد: «آسپرین» سریالی معمایی و علمی است که نقش اصلی آن را من بازی می کنم و مطمئن هستم که این سریال می تواند با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

نورایی در خاتمه این گفتگو افزود: «آسپرین» بعد از «ماتادور» دوین سریال نجفی محسوب می‌شود و روایتگر داستان پزشکی است که تصمیم می‌گیرد روی یکی از بیماران مرد خود آزمایشی عجیب انجام دهد، ولی در نهایت اتفاقاتی می‌افتد که همه چیز را از کنترل خارج و شرایط عجیب و غریبی ایجاد می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.