شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

در گفتگوی ژاله صامتی با سینماپرس عنوان شد؛

«آخرین بار کی سحر رو دیدی» داستان تلخی دارد/ ادامه فیلمبرداری در ساختمان پلیس آگاهی

ژاله صامتی*

سینماپرس: ژاله صامتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر از بازی در فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر رو دیدی» به کارگردانی فرزاد موتمن خبر داد و گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی در حال اتمام است و این روزها با گروه در آگاهی مرکزی تهران مشغول کار هستیم.

بازیگر فیلم سینمایی «ضد گلوله» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من در این اثر سینمایی نقش مادر سحر که شخصیت اصلی داستان است را بازی می کنم؛ «آخرین بار کی سحر رو دیدی» فیلمی پلیسی-اجتماعی است و داستان بسیار تلخی دارد که برگرفته از حقایق و وقایع روز جامعه ما است. داستان این فیلم با حضور سراسیمه مادر در کلانتری شروع می شود که به افسر نگهبان اطلاع می دهد دخترش سحر از شب گذشته به خانه برنگشته و این آغاز سایر ماجراهای فیلم است.

صامتی سپس با تأکید بر اینکه فیلمنامه این اثر سینمایی یکی از بهترین فیلمنامه های سال های اخیر سینمای ایران است اظهار داشت: زمانی که من فیلمنامه را مطالعه می کردم آنقدر برایم جذاب و قابل لمس بود که نتوانستم ثانیه ای از خواندن آن غافل شوم و از این رو بلافاصله پیشنهاد بازی در این فیلم را پذیرفتم؛ فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» به خوبی از مشکلات و معضلات امروز جامعه پرده برداری می کند و می تواند اثری باشد که خیل انبوه مخاطبان را به سالن های سینما بکشد.

وی ادامه داد: حضور آقای موتمن به عنوان کارگردان که پیش از این نیز همکاری خوبی را با ایشان تجربه کرده بودم و همکاران خوبی همچون: فریبرز عرب نیا، آتیلا پسیانی، سیامک صفری و... در این فیلم ترکیبی بسیار حرفه ای را به وجود آورده که باعث خوشحالی ام است که در این پروژه حضور دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «قاعده بازی» در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه به تازگی قرارداد جدیدی را برای بازی در یک فیلم کمدی امضا کرده است گفت: فکر می کنم امسال حضور پررنگی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر داشته باشم؛ به غیر از فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» برای بازی در این فیلم کمدی که به دلیل تعهد نمی توانم نامی از آن به میان بیاورم را امضا کرده ام و اگر خدا بخواهد در پروژه های دیگر نیز حضور خواهم داشت.

بازیگر سریال تلویزیونی «آژانس دوستی» سپس در رابطه با سایر فعالیت های خود در حوزه سینما و تئاتر نیز اظهار داشت: من سال ها است که حضور چندانی در تلویزیون و به ویژه سریال ها ندارم و به تازگی از بازی در تئاتر فارغ شده ام؛ در حال حاضر ترجیح می دهم که حضور پررنگی را در سینما تجربه کنم هرچند که معتقدم تئاتر مادر بازیگری است و هر بازیگری باید حداقل یک مرتبه در سال کار تئاتر انجام دهد تا به اصطلاح ریکاوری شود و بتواند در سایر حوزه های نمایشی و تصویری نیز خوش بدرخشد.

وی در خاتمه افزود: به همین دلیل این روزها متنی را به تماشاخانه ایرانشهر ارسال کرده ام تا در صورت مهیا شدن شرایط بتوانم سال آینده آن را روی صحنه ببرم.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۳
    1 1
    جدای از توهم واقعیت اینه که کارهای موتمن هیچوقت مخاطب نداره نمونه آخرش خداحافظی طولانی که واقعا اصلا معلوم نیست چرا جایزه گرفته فقط الکی موتمن رو بزرگ کردند وگرنه فیلمهاش هیچ چیز خاص و ممتازی ندارند و کسی هم اونها رو تماشا نمیکنه . لطفا به واقعیت ها بپردازید و آدمها رو در توهم های هنری بزرگ نکنید چون نتیجه ش میشه استاد ! مهرجویی با اون چند تا فیلم آشغالی که این اواخر ساخته
  • سعید ۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۲
    1 0
    «آخرین بار کی سحر رو دیدی» داستان تلخی دارد آخه وقتی اسم فیلم همه چی میگه ...این فیلم های ایرانی کی میخواد درست شه یه دختری شب تا صبح نمیره خونه ...خانوادش نگران میشن میرن پلیس..پلیس و خانواده همزمان یه تحقیقاتی میکنن و مردم و شواهد هی قضاوت بد میکنند در مورد سحر تا آخر فیلم این همون ماجراهای تلخ جامعه!! از پارتی بگیر تا اعتیاد ...از روابط نا مشروع بگیر تا تجاوز... پایان فیلم هم سحر مرده دیگه اونم همه مردم داشتن اشتباه قضاوت میکردن :)))) یه نسخه شبیه به درباره الی!! آقای موتمن اگه قصه ات همینه نساز برادر!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.