یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

گپ سینماپرس با یک کارگردان جوان؛

انصاری: «کشتارگاه» را اول زمستان در چالوس کلید خواهم زد

امیر احمد انصاری در اکران خصوصی فیلم سینمایی«هاری»

سینماپرس: امیراحمد انصاری کارگردان جوان سینمای ایران در رابطه با جدیدترین فعالیت خود گفت: این روزها در حال پیش تولید فیلم سینمایی «کشتارگاه» هستم که بنا بر برنامه ریزی های انجام شده اول دی ماه در چالوس کلید خواهد خورد.

کارگردان فیلم ویدیویی «هدیه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «کشتارگاه» به تهیه کنندگی مهدی مددکار در ژانر تریلر معماگونه تولید خواهد شد و تنها قصد ما این است که سبک جدیدی از فیلمسازی را به سینمای ایران معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سینمای مستقل در کشور ما به سمت تولید آثار اجتماعی گرایش دارد و بایستی سایر گونه های سینمایی نیز به مردم معرفی شوند اظهار داشت: من دوست دارم به عنوان یک فیلمساز حضور در همه ژانرها را تجربه کنم چرا که اعتقاد دارم مخاطبان ما ذائقه های مختلف دارند و از این رو نیاز است تا خوراک مناسبی برای آن ها تهیه شود؛ اما متأسفانه طی سال های اخیر ما شاهد آن بوده ایم که بسیاری از سینماگران مرتب در حال درجا زدن هستند و فیلم های تکراری برای مردم درست می کنند که همین امر باعث قهر مخاطبان از سالن های سینما شده است.

انصاری در همین رابطه خاطرنشان کرد: ما باید در سینمای کشورمان در تمامی ژانرها فیلم داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم مخاطب را به جای تماشای آثار سینمای خارج به سمت تماشای فیلم های تولید داخل کشور سوق دهیم؛ من اطمینان دارم که توجه به گونه های جدید سینمایی می تواند باعث آشتی مخاطبان با سینما شود.

این فیلمساز جوان افزود:  این فیلم داستان ۷ قاتل است که از دادگاه تبرئه شده اند، آن ها در یک مهمانی شبانه دور هم جمع می شوند اما در آن مهمانی یکی یکی به قتل می رسند و این شروع ماجراهای دیگری در این فیلم است.

کارگردان فیلم سینمایی «هاری» در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: من بسیار مایل هستم که این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد اما از آنجا که داستان این فیلم در فصل زمستان می گذرد و ما نیاز به صحنه های برفی و بارانی زیادی داریم نمی توانیم شاهد حضور آن در این دوره از جشنواره باشیم؛ از این رو طی توافقی که با تهیه کننده داشتم به این نتیجه رسیدیم که این فیلم را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سال آینده نگه داریم.

وی سپس در مورد عواملی که حضورشان در این اثر قطعی شده است گفت:در حال حاضر غیر از فرشاد گل سفیدی مدیر فیلمبرداری پروژه، با بازیگران این فیلم مشغول مذاکره هستیم ولی تاکنون حضور هیچ یک از آن ها قطعی نشده است.

انصاری در همین رابطه افزود: این فیلم به ۵ بازیگر مرد و ۲ بازیگر زن اصلی نیاز دارد که مایل هستیم تمامی آن ها را از میان چهره های شناخته شده سینمایی انتخاب کنیم و از این رو می توان این فیلم را جزو فیلم های پر ستاره سینمای ایران برشمرد.

این فیلمساز جوان در خاتمه این گفتگو تأکید کرد: فیلم «کشتارگاه» کلاً در شهر چالوس فیلمبرداری خواهد شد و بازبینی لوکیشن های ما به تازگی به پایان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.