جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

در گفتگو با سینماپرس

خسرو امیرصادقی: در «آشوب» نقش رئیس «تئاتر پارس» را بازی می‌کنم

خسرو امیر صادقی*

سینماپرس: خسرو امیرصادقی بازیگر و تهیه کننده سینمای ایران در مورد جدیدترین فعالیت هایش گفت: این روزها مشغول بازی در فیلم «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار هستم که به زودی فیلمبرداری آن به پایان خواهد رسید.

بازیگر فیلم سینمایی «مسافران مهتاب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «آشوب» اثری طنز و تاریخی است که داستان آن حول و حوش سال ۱۳۳۰ می گذرد و من در این فیلم نقش یکی از صاحبان تئاترهای «لاله زار» با عنوان تئاتر «پارس» را بازی می کنم که برایم بسیار نقش جذاب و دلنشینی است. به نوعی بحران زندگی هنرمندان در آن دوره تاریخی در «آشوب» به تصویر کشیده می شود و اصل داستان این فیلم مربوط به جوانی است که با نام مستعار آشوب در کافه های لاله زار خوانندگی می کند.

وی سپس در مورد شرایط تولید این فیلم گفت: طراحی صحنه بسیار خوبی برای این فیلم صورت گرفته و اغلب فیلمبرداری ما در شهرک سینمایی انجام شده است. تاکنون ۷۵ درصد از فیلمبرداری را انجام داده ایم و گروه این روزها دنبال مکانی اطراف خیابان های سعدی، جمهوری و یا لاله زار هستند تا بتوانیم بخش های داخلی کافه را نیز به تصویر بکشیم؛ از آنجا که اغلب کافه های قدیمی لاله زار تعطیل اند امکان یافتن مکانی که بتواند کافه های لاله زار را برایمان تداعی کند دشوار است.

امیرصادقی از محمدرضا شریفی نیا، شهره لرستانی، فرهاد آئیش، کوروش تهامی، محمدرضا هدایتی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق و داریوش فرهنگ به عنوان سایر بازیگران «آشوب» نام برد و اظهار داشت: تمامی تلاش گروه بر این است که این اثر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «پسر تهرونی» در بخش دیگری از این گفتگو در رابطه با فعالیت تهیه کنندگی اش گفت: مدت ها است که پروانه ساخت فیلم سینمایی «عروس تهرانی» به کارگردانی داود موثقی را دریافت کرده ایم اما متأسفانه به دلایل مختلف شرایط تولید این فیلم تاکنون فراهم نشده و این روزها تیمی از فیلمنامه نویسان کشور به همراه آقای موثقی مشغول بازنویسی این فیلمنامه هستند که پس از بازنویسی نهایی تا یک ماه آینده به صورت جدی وارد فاز پیش تولید خواهیم شد.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: «عروس تهرانی» فیلمی کمدی است که جنس آن با تمامی کمدی های پیشین سینمای ایران فرق دارد و می تواند طیف های مختلف مردم را از خود راضی نگه دارد و ما قصد داریم از ترکیب بسیار جدید و شگفت آوری از بازیگران در این فیلم سینمایی بهره مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.