دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

غلامرضا فرجی در گفتگو با ما؛

جشنواره «نوجوان» جلسه شورای صنفی نمایش را لغو کرد/ اکران «پدر آن دیگری» به آینده موکول شد

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: جلسه امروز این شورا به دلیل حضور برخی از اعضا در جشنواره فیلم «نوجوان»همدان لغو شد.

فرجی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: به دلیل لغو این جلسه قطعاً هیچ فیلم جدیدی به چرخه اکران در سینماها اضافه نخواهد شد و من امیدوارم شورای صنفی نمایش بتواند هفته آینده و همزمان با برگزاری جشنواره فیلم «یاس» جلسه خود را برگزار کند؛ همچنین امروز تعدادی از دوستان عضو شورا  با توجه به برگزاری هفته دفاع مقدس به دیدار جانبازان در آسایشگاه بهشتی رفتند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این سوأل که آیا فیلم «پدر آن دیگری» ساخته یدالله صمدی از چهارشنبه هفته جاری اکران خود را آغاز خواهد کرد اظهار داشت: انتشار خبر اکران «پدر آن دیگری» از ۸ مهر صحت ندارد چرا که قرارداد فیلم سینمایی «مزار شریف» ساخته حسن برزیده ۴ هفته است و در صورتی که فروش این فیلم به حد نصاب نرسد فیلم بعدی می تواند جایگزینش شود. این در حالی است که موعد اتمام ۴ هفته اکران فیلم «مزار شریف» چهارشنبه هفته جاری است.  

وی در خاتمه افزود: امیدوارم رسانه ها و فیلمسازان تنها به مصوبات شورای صنفی نمایش اتکا داشته باشند و به صورت خودسرانه اقدام به پخش اخبار کذب نکنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.